اسماعیلی آماده حساس‌ترین مقطع فصل (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، دیدار استقلال و پیکان بیشتر از آنچه که تصور می شد، به کام استقلالی ها تلخ شد. در حالیکه آبی پوشان پس از نمایش درخشان مقابل سپاهان، خود را آماده کرده بودند که با پیروزی بر پیکان، کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را برای خود قطعی کنند، اما نه تنها این اتفاق رخ نداد، بلکه با ۴ تلفات برای استقلالی ها به پایان رسید.

 

 

 

پس از اتمام بازی، محمد دانشگر با انتشار یک استوری حاشیه ای از تیم کنار گذاشته شد و فرشید باقری نیز به دلیل درگیری با صالح مصطفوی، از استقلال اخراج شد. تصمیماتی که فرهاد مجیدی گرفت، سبب شد تا این دو بازیکن از استقلال کنار گذاشته شوند.

اما این پایان کار نبود و صبح امروز خبر رسید که علی کریمی و روزبه چشمی به دلیل آسیب دیدگی، ممکن است شهرآورد جام حذفی را از دست بدهند. این بدترین خبر ممکن برای استقلالی ها بود. چرا که ممکن است ۲ نفر از بهترین بازیکنان این فصل خود را در دیدار حیاتی مقابل پرسپولیس، در اختیار نداشته باشند.

حالا و با غیبت احتمالی علی کریمی در شهرآورد، تمامی نگاه ها به فرشید اسماعیلی دوخته شده است. بازیکنی که در این فصل خیلی از دیدارها را نیز به دلیل مصدومیت از دست داد. اسماعیلی در این فصل مقابل تیم های فولاد و ذوب آهن در لیگ برتر و گل ریحان در جام حذفی موفق به گلزنی شده است. او همچنین در همان دیدار با ذوب آهن و بازی مقابل نساجی موفق به دادن پاس گل شده است و حالا  می تواند با درخشش و احیای مجددش در دیدار با شاهین  عصای دست فرهاد مجیدی باشد. قطعا در صورت نرسیدن علی کریمی به شهرآورد، چشم امید استقلالی ها به ساق های فرشید اسماعیلی است. 

 

 

 

بازیکنی که این روزها در تمرینات استقلال آماده نشان می دهد، می تواند در دیدار با شاهین بازگشت خوبی به میادین داشته باشد و به نوعی خودش را برای شهرآورد گرم کند. هواداران استقلال انتظار دارند تا بازیکنی که در شهرآورد شماره ۸۵ توانست هم گل بزند و هم پاس گل بدهد، در این دربی نیز گره گشای تیمشان باشد و بتواند خاطرات آن پنالتی شوم را به فراموشی بسپارد.

وظیفه سنگینی که اکنون بر دوش فرشید اسماعیلی گذاشته شده و هم خود او امیدوار است با درخشش در شهرآورد، این فصل کم فروغ را به فراموشی بسپارد و هم استقلال را راهی فینال جام حذفی کند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.