قانون جدید سازمان لیگ علیه استراتژی‌های سپاهان

به گزارش “ورزش سه”، تا ساعاتی پیش که هیئت رئیسه سازمان لیگ موضوع خرید بازیکنان و مربیان خارجی را در جلسه ای میان اعضای خود ممنوع کرد و این خبر را روی خروجی سایت سازمان لیگ قرار داد، تنها استقلال و پرسپولیس آن هم به صورت شفاهی و نه به صورت رسمی از خرید بازیکنان و مربیان خارجی محروم شده بودند ولی حالا شرایط متفاوت شده است.

بر اساس قانون جدیدی که باشگاه ها ملزم به رعایت آن هستند، دیگر هیچ تیم فوتبالی نمی تواند اقدام به جذب بازیکن و مربی خارجی کند و در این میان حتی خوش حسابی باشگاه هایی نظیر سپاهان نیز به کار آنها نمی آید و باید از قانون جدید تمکین کنند.

این قانون در شرایطی منتشر شده که باشگاه سپاهان پس از امیرقلعه نویی به دنبال استخدام یک مربی خوب و بادانش بود و از نام هایی نظیر برانکو نیز صحبت به میان آمد؛ تلاشی که حالا در هر مرحله ای که قرار دارد، باید متوقف شود و مدیران سپاهان به دنبال جذب گزینه های داخلی بروند.

علی پزشک سخنگوی باشگاه سپاهان در اولین واکنش به این قانون، متن آن را روی اینستاگرام خود منتشر کرده تا به هواداران این تیم نشان دهد دست آنها برای جذب مربی خارجی بسته شده است. 

مدیران سپاهان که در لیگ بیستم تنها رسیدن به عنوان قهرمانی لیگ برتر می تواند رضایت آنها را جلب کند، حالا با چالشی جدی مواجه شده اند و باید دید چه تصمیمی با توجه به شرایط فعلی برای موفقیت تیمشان اتخاذ خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.