مردم با مراجعه به مراکز واکسیناسیون در مبارزه با کرونا سهیم باشند

به گزارش ایرنا آیت الله سید نصیر حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج افزود: واکسیناسیون سبب بهبود اوضاع می شود و مردم باید به این مهم توجه ویژه داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به رعایت نکردن دستورات بهداشتی مربوط به کرونا اشاره کرد و گفت: تشییع جنازه‌های شلوغ اشتباه است که جان‌ مردم را به خطر می‌اندازد اما عده‌ای بازهم در استان دست‌بردار نیستند و به فاصله‌گذاری اجتماعی اعتقادی ندارند

 امام جمعه یاسوج با اشاره به وضعیت آسفالت خیابان های شهر یاسوج اظهار داشت: وضعیت خیابان‌ها آزار دهنده است توقع وضعیت بهتری از این شهر وجود دارد و اعضای شورای شهر به فکر بهبود شرایط این شهر شوند.

ایت الله حسینی عنوان کرد:  در جاهایی از آن وضعیت تکان دهنده است گویی در کوه و بیابان راه می‌رویم کسانی که عضو شورای شهر می شوند به فکر یاسوج باشند.

وی در ادامه به برخی آسیب های اجتماعی ازجمله نزاع های خیابانی اشاره کرد و گفت: نزاع با ابزارهایی مانند قمه و ایجاد رعب و وحشت در دل مردم قابل گذشت نیست و دستگاه قضایی و انتظامی باید به طور جدی برخورد کنند.

ایت الله حسینی با قدردانی از اقدام نیروی انتظامی در دستگیری دو نفر از افراد شرور و متهمان یک نزاع اخیر در شهر یاسوج گفت: مسئولان قضا باید در اسرع وقت برخورد قاطع و بازدارنده با آنها داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.