انتظار برد از استقلال عجیب بود/ سجادی باید بهترین تصمیم را بگیرد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شب گذشته در دبی به مصاف الهلال رفت و با ۲ گل مغلوب این تیم شد که در این خصوص اظهار نظرهای مختلفی وجود دارد.

افشین حاجی پور پیشکسوت آبی پوشان در گفتگو با خبرنگار مهر در این خصوص اظهار داشت: اگر تنها قدری به عقب بازگردیم دلایل شکست استقلال کاملاً مشخص می‌شود. ابتدا به نقل و انتقالات نگاه کنید که شاکله تیم از هم پاشید. مقابل الهلال تیم ما چند بازیکن داشت که برای اولین بار پیراهن این تیم را بر تن کرده و کنار هم در یک بازی رسمی به میدان رفتند؟ دوم اینکه این تیمی که شاکله‌اش به هم ریخته بود، چند جلسه تمرین داشت و از این تعداد جلسات تمرین چند جلسه با نفرات کامل بود؟ اینها را می‌توان عمده ترین دلایل شکست استقلال در بازی دانست.

پیشکسوت آبی پوشان تصریح کرد: اما این موضوعات ساده نیست و باید مفصل به آن پرداخت. باید مشخص شود عواملی که باعث می‌شوند شاکله استقلال از هم بپاشد چه کسانی هستند. باید مشخص شود چه عواملی موجب شدند تا استقلال با تیمی از هم پاشیده تنها دو هفته برای دیدار با الهلال تمرین کند. ما همه فوتبال بازی کردیم، مدارج مربیگری را طی کرده‌ایم، در این فوتبال بزرگ شده و همه چم و خم آن را می‌دانیم. تا امروز هم به خاطر کاستن از حاشیه قبل از دیدار با الهلال سکوت کرده بودیم. اما امروز ما مطالبه گر هستیم و باید عوامل شکست استقلال پاسخگو باشند.

وی افزود: همین استقلالی که به راحتی شرایط شکستش ایجاد می‌شود و آن را به مسلخ الهلال می‌فرستند، سرمایه ملی این کشور است. امروز قلب میلیون‌ها ایرانی که هوادار این تیم هستند شکسته شده است و ما به عنوان پیشکسوت اجازه نمی‌دهیم مقصران این اتفاق از پاسخگویی شانه خالی کنند.

کارشناس فوتبال گفت: نمی‌خواهم امروز ایرادات فنی ۹۰ دقیقه‌ای در بازی را بگیرم چون آنها در حوزه مربیگری است و هر مربی این حق را دارد که با سلیقه خودش تیمش را نسبت به داشته‌هایش آرایش کند؛ ولو اینکه اشتباه کرده باشد. اما ضعیف کردن تیم به جای ترمیم و تقویت در فصل نقل و انتقالات موردی نیست که به راحتی از آن عبور کرد.

مدافع اسبق استقلال در ادامه گفت: خطاب من به جناب حمید سجادی وزیر محترم ورزش است و از ایشان می‌خواهم به داد استقلال برسند. آقای سجادی لطفاً تصمیمی بگیرید که تحت تاثیر هیچ گروه و جناحی نباشد و تنها خیر و صلاح استقلال در آن دیده شود. آقای سجادی هواداران استقلال نیمی از جمعیت جامعه را تشکیل می‌دهند، لطفاً نسبت به نیمی از جمعیت جامعه مسئولیت پذیر باشید و بهترین تصمیم را برای آن بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.