مهمترین بازی فصل پرسپولیس در پیش است/ قول گل‌محمدی به داوران

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی گل محمدی در نشست خبری قبل از بازی پرسپولیس و هوادار در هفته نهم لیگ برتر فوتبال گفت: خیلی خوشحالیم به عنوان میزبان در خدمت اهالی رسانه هستیم. قطعا بازی راحتی برای ما نخواهد بود. هوادار تیم پرانگیزه و دونده ای است. آنها با توجه به فوتبالی که ارائه می‌دهند جایگاهشان اینجای جدول نیست. واقعا اگر فکر کنیم بازی راحتی داریم کارمان سخت می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: در بازی با هوادار باید بیش‌تر از قبل برای بردن تلاش کنیم تا برنده از زمین بازی بیرون بیاییم. بازی‌های خانگی خیلی برای‌مان مهم است.

گل محمدی افزود: در لیگ ۳۰ فینال داریم و حق نداریم نسبت به بازی‌های‌مان بی‌تفاوت باشیم. امیدوارم بازی خوبی از آب در آید.

او درباره شرایط پرسپولیس تاکید کرد: تیم‌ شکل خوبی گرفته و توانسته خودش را خیلی خوب نشان دهد. باید برای بردن بجنگیم. قطعا بازی با هوادار مهم ترین بازی فصل پرسپولیس است.

سرمربی سرخپوشان با اشاره به انتقادات از عملکرد داوران یادآور شد: مربیان، بازیکنان، سازمان لیگ، فدراسیون و کسانی که درگیر این مسابقات و فوتبال هستند، به نظرم باید به داوری کمک کنند و فضایی را برای داوری ایجاد کنیم که آنها با تمرکز کامل سوت بزنند.

یحیی ادامه داد: این کار را باید انجام بدهیم چون اشتباهات داوری همیشه بوده و خواهد بود و این واکنش ما به داوری است که باید خودمان را نسبت به این مسائل بیشتر وفق بدهیم و سعی کنیم این فضا را به سمتی ببریم که داور بهتر سود بزنند. آنها هم باید به هر حال تمرکز زیادی داشته باشند، می‌دانیم مشکلات زیادی در بحث مالی و امکانات دارند و فشار زیادی تحمل می‌کنند اما با ایجاد آرامش می‌توانیم به داوران کمک کنیم.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: البته امیدوارم رفته رفته وضعیت داوری بهتر و بهتر شود. من این اطمینان را از طرف تیم خودم به داوران می‎‌ دهم که فشاری به داوران برای کسب امتیاز به آنها نخواهیم آورد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره خروج ناگهانی بوژیدار رادوشوویچ از ایران و غیبت او در بازی فردا مقابل هوادار تاکید کرد: درباره رادو خودم چند بار ممانعت از خروج او از ایران کردم اما این بار فکر می کنم کاری از دست من بعید است بر بیاید اما  تلاش خودم را برای برگرداندن او انجام خواهم داد. در هر صورت جایگاه و شخصیت تیم برای من مهم است.

او در ادامه درباره ابهامات مربوط به این موضوع که رادو با وجود گرفتن پول از پرسپولیس رفت تاکید کرد:  همه ما مشکل داریم و می‌توانستیم فسخ کنیم و برویم اما وقتی در پرسپولیس کار می‌کنیم خیلی از این مشکلات را باید به جان بخریم. برای تیمی کار می‌کنیم که ۴۰-۵۰ میلیون هوادار چشم به راه و عاشق دارد و باید برایشان بجنگیم و این کاری است که باید انجام بدهیم.

گل محمدی درباره آخرین وضعیت بازیکنان پرسپولیس گفت: خوب نیست درباره بازیکن در نشست خبری بازی ها صحبت کنم. هر مربی دوست دارد بهترین بازیکن ها را بیاورد و بهترین نتیجه را بگیرد. برای من همه بازیکنان از لحاظ فنی و شخصیتی یکسان هستند و برای تیم زحمت می‌کشند. هیچ فرقی بین بازیکنان نیست و آنها بر اساس تاکتیک تیم و شرایط حریف ارنج می شوند. اینکه درباره بازیکنی صحبت کنیم به نظرم درست نیست.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با دلسردی نسبت به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه از پنجره بسته پرسپولیس خبری هست، واکنش نشان داد و گفت: به خدا درباره پنجره بسته چیزی نمی دانم و هیچ اطلاعاتی از اینکه بدهی کالدرون پرداخت نمی‌شود، ندارم. این بندگان خدا ( خریدهای تاجیکی) که آوردیم مثل توریست‌ها می‌آیند و می‌روند. اصلا صحبتی در این باره نکنیم بهتر است.  انگار یک سری اتفاقات برای پرسپولیس همیشه رخ می‌دهد و باید رخ بدهد و مشکلی هم نیست!

وی افزود: یک گروه مبارز هستیم. یک عده بازیکنانی در این تیم هستند که بالاخره برای پیراهن پرسپولیس عاشقانه می‌جنگند و مبارزه می‌کنند. برگ برنده موفقیت‌های پرسپولیس هم بدون شک بازیکنان بودند.  خیلی از کمبودها را توانستند جبران کنند ولی واقعا دیگر بس است. باید شرایطی را فراهم کنیم که شرایط نرمال باشد. ما دنبال امکانات حداکثری و اینکه همه چیز مهیا باشد، نیستیم.

گل محمدی تصریح کرد: دنبال ثبات هستیم و از همه خواهش و تمنا می‌کنم برای هواداران هم شده اجازه دهیم این تیم نفس بکشد و راهش را پیدا کند. ما گروه خوبی در تیم داریم. آنها تا روز دربی فقط ۵% دریافتی داشتند اما لام تا کام صحبت نکردند و فقط تمرین کردند. تا یک جایی این وضعیت قابل تحمل است. بالاخره با ورود کارگزار و ایجاد شرایط ثبات، امیدوارم این مشکلات هرچه زودتر برطرف شود. حیف است این شرایطی که برای تیم وجود دارد. باید این وضعیت را درست کنیم و نگذاریم اتفاقات جدید رخ بدهد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره شایعه جذب رضا قوچان نژاد در زمستان یادآور شد: بحثی درباره جذب او نبوده و نشده است. همه می دانیم او بازیکن با کیفیت و بزرگی است اما الان هم پنجره ما بسته است و هم در کوران بازی ها هستیم. در چنین شرایطی اینکه الان دنبال بازیکن باشیم اینگونه نیست.

یحیی درباره آخرین وضعیت بازیکنان مصدوم پرسپولیس تاکید کرد: سیدجلال حسینی دو روز است با تیم تمرین می‌کند اما نمی‌تواند بازی کند. احسان پهلوان هم هنوز ۱۰ روز کار دارد و غایب است.

سرمربی پرسپولیس در پایان بار دیگر درباره انتخاب مدیرعامل صحبت کرد و گفت: این صحبت‌ها قبلا انجام شده است. من نمی‌دانم چه افرادی قرار است برای هیات مدیره انتخاب شوند. امیدوارم همانطور که آقای سجادی گفت این انتخاب و ثبات در تیم ما به زودی شکل گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.