از تیمی قدرتمند ۳ امتیاز گرفتیم/ برای تهاجمی تر شدن زمان می خواهم

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین بازی از هفته دهم لیگ برتر فوتبال امروز سه شنبه بین دو تیم استقلال و سپاهان برگزار شد که این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال ‏‬به پایان رسید. در این بازی که از ساعت ۱۶ در ورزشگاه آزادی آغاز شد، جعفر سلمانی (۳۶) برای استقلال گلزنی کرد.

فرهاد مجیدی پس از این پیروزی گفت: فوتبال خوبی از سوی هر دو تیم به نمایش درآمد. ما در نیمه اول به گل رسیدیم و سعی کردیم بازی را مدیریت کنیم. توانستیم یک تیم خوب را شکست دهیم. سپاهان تیم قدرتمندی است و ما برابر یک تیم خوب به پیروزی رسیدیم. به بازیکنانم تبریک می گویم.

وی ادامه داد: سپاهان بازیکنان بسیار خوبی دارند و مالکیت توپ را در اختیار داشتند اما ما به آنها موقعیت ندادیم. از عملکرد خط دفاعی بسیار راضی هستم. دنبال سه امتیاز این بازی بودیم و به این مهم هم دست پیدا کردیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: ساختار باشگاه استقلال طوری است که باید تیمش هجومی باشد. من این فصل از چند بازیکن جوان استفاده کردیم که نیاز به زمان داریم که بتوانیم اینها را به ترکیب اضافه کنیم. زمان می خواهم تا بتوانیم فوتبال تهاجمی که در ذهنم هست را اجرا کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.