زمان معرفی مدیرعامل و هیات مدیره پرسپولیس/ گزینه نهایی مشخص شد؟

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی امروز دهمین بازی خود در رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر را برگزار می‌کند که تکلیف هیأت مدیره و مدیرعامل این باشگاه هنوز مشخص نشده است.

باشگاه پرسپولیس پس از کسب پنجمین قهرمانی متوالی در لیگ برتر با استعفای جعفر سمیعی مدیرعامل خود روبرو شد با این حال سمیعی منتظر ماند تا کابینه دولت سیزدهم روی کار بیاید و پرسپولیس نیز زمان نقل و انتقالات تابستانی را از دست ندهد.

سمیعی پس از نقل و انتقالات پر حرف و حدیث تابستانی که با خروج چهره‌هایی نظیر احمد نورالهی، محمدحسین کنعانی زادگان و شهریار مغانلو همراه بود توانست تعدادی از گزینه‌های مد نظر یحیی همچون علی نعمتی، علیرضا ابراهیمی، رضا اسدی و حامد پاکدل را جذب کند. او با این حال راضی به ماندن نشد و با اصرار حمید سجادی وزیر ورزش نیز تصمیم به خروج از دفتر مدیرعاملی پرسپولیس گرفت تا هیأت مدیره با سرپرستی مجید صدری موافقت کرده و او را به وزیر ورزش پیشنهاد دهد.

صدری که ریاست هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس بود با اطلاع از امور جاری سراغ مشکلات مالی رفت. وی با وجود ابهام در دریافتی‌های مالی خود توانست بابت قرارداد فصل گذشته تسویه کرده و ۲۰ درصد از مبالغ مربوط به فصل جاری بازیکنان و مربیان را نیز پرداخت کند.

زمان معرفی مدیرعامل و هیات مدیره پرسپولیس/ گزینه نهایی مشخص شد؟

صدری در ادامه «وحدت هنانوف» و «منوچهر صفروف» از استقلال تاجیکستان را نیز به خدمت گرفت و طلب گابریل کالدرون را با گذشت زمان طولانی پرداخت کرد اما ابهامات مالی فراوان در دریافتی از اسپانسرها و شرکت‌هایی که پول قرضی به سرخ‌ها دادند باعث شد تا صدری همچنان با انتقادات روبرو شود.

سجادی با وجود درخواست هیأت مدیره مبنی بر امضای حکم مدیرعاملی مجید صدری در پرسپولیس از این کار امتناع کرده است تا تکلیف پرداختی به کالدرون به طور کامل مشخص شود.

اتفاقی که دوشنبه شب گذشته رقم خورد تا پرسپولیس منتظر ایمیل تأیید وکیل کالدرون برای باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی از سوی فیفا باشد.

با این حال تعدادی از هواداران ناراضی پرسپولیس همزمان با این اتفاق مقابل وزارت ورزش تجمع کرده و خواستار تعیین تکلیف وضعیت مدیریتی باشگاه محبوب خود شدند.

سجادی که نشست‌های خود با گزینه‌های مدیرعاملی را تقریباً نهایی کرده بود قصد دارد برای تعیین ادامه سرنوشت حضور صدری با وزیر تعاون و وزیر اقتصاد جلسه‌ای را در ابتدای هفته آینده برگزار کرده و بلافاصله هیأت مدیره پرسپولیس را معرفی کند.

حمید سجادی در حالی قصد دارد وضعیت هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس را مشخص کند که با گزینه‌های زیادی برای مدیرعاملی این باشگاه ارتباط گرفته است. از سوی دیگر هیات مدیره فعلی نیز مجید صدری را به عنوان گزینه به وزیر پیشنهاد داده است اما به نظر می‌رسد انتخاب سجادی فرد دیگری خواهد بود و او گزینه نهایی اش را هم مشخص کرده است. با این حال برای تعیین تکلیف قطعی مدیریت باشگاه پرسپولیس باید تا شب یلدا صبر کرد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.