مجیدی: از هواداران استقلال به خاطر عملکرد تیمم عذرخواهی می‌کنم

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد مجیدی پس پاز پیروزی استقلال مقابل نود ارومیه در یک شانزدهم جام حذفی فوتبال کشور که با تساوی یک – یک در پایان ۱۲۰ دقیقه و سپس برد در ضربات پنالتی کسب شد، گفت: واقعیت این است که رویم نمی شد به نشست خبری بیایم. لازم می دانم از هواداران به خاطر عملکرد امروز عذرخواهی کنم.

وی ادامه داد: به بازیکنانم گفتم اگر دست کم بگیریم به مشکل می خوریم. از موقعیت ها استفاده نکردیم و گل خوردیم. بعد هم کار به اینجا کشید.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: سه چهار نفر از بازیکنان اصلی در مرز آسیب دیدگی بودند. به همین خاطر خواستم به آنها استراحت بدهم.

مجیدی خاطرنشان کرد: در جام حذفی در همه جای دنیا اتفاق می افتد تیم های دسته دو و سه مقابل لیگ برتری شگفتی سازی می کنند . این را به بازیکنان خودمان گفته بودیم. واقعا رویم نمی شد به نشست خبری بیایم فقط برای عذرخواهی اینجا هستم.

سرمربی استقلال درباره عملکرد مهاجمان استقلال تصریح کرد: من کلی صحبت می کنم نه درباره فرد خاص! اگر امروز تیم خوب نبود مقصرش من هستم که سرمربی بوده ام. ایراد از من بوده است و باز هم به خاطر بازی امروز از هواداران استقلال عذر می خواهم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.