فکر می‌کردم «صدری»وکیل گل‌گهر است/مگر می‌شود ازاستقلال راضی نبود؟

رضا حسن زاده پیشکسوت آبی پوشان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: به فرهاد مجیدی بابت استفاده از بازیکنان جوان مقابل نود ارومیه حق می‌دهم و هر مربی دیگری هم بود همین کار را می‌کرد. اما اینکه تیم حتی با نفرات جدید مقابل حریفش خوب ظاهر نشد، بحث دیگری است که در جای خود باید به آن پرداخت.

پیشکسوت آبی پوشان در خصوص شرایط فنی این تیم و سطح رضایتمندی از آن بیان داشت: معنی بعضی صحبت‌ها و نقدهای عجیب را نمی‌فهمم، اما به عنوان پیشکسوت از شرایط استقلال رضایت دارم. چطور می‌شود از شرایط تیمی که شکست ناپذیر بوده و در بالای جدول است رضایت نداشت؟ اگر رضایت نداشته باشیم که بی انصافی است.

فکر می‌کردم «صدری»وکیل گل‌گهر است/مگر می‌شود ازاستقلال راضی نبود؟

وی افزود: البته همه تیم‌ها در همه جای دنیا نقاط ضعف و قوت دارند و استقلال هم از این قاعده مستثنی نیست. قطعاً تیم مجیدی همانطور که نقاط قوتی دارد، نقاط ضعفی هم دارد و وظیفه کادر فنی است که در تمرینات این نقاط ضعف را به نقطه قوت بدل کنند. پیشکسوتان هم می‌توانند اگر نقطه ضعفی مشاهده می‌کنند آن را یا مستقیم به کادر فنی منتقل کنند یا در قالب مصاحبه بیان کنند تا کادر فنی از آن استفاده کنند.

حسن زاده بیان داشت: استقلال به اندازه کافی بدخواه دارد و کم نیستند کسانی که دوست ندارند این تیم موفق باشد و چوب لای چرخ آن می‌گذارند. پس پیشکسوتان نباید آب به آسیاب این افراد بریزند و در جبهه دشمنان قرار گیرند. ما می‌توانیم سهم مان را از کنار این تیم بودن حداقل با حمایت لفظی ادا نماییم.

مدافع اسبق استقلال و تیم ملی در واکنش به صحبت‌های مجید صدری در خصوص استقلال در نشست خبری باشگاه پرسپولیس و بیان این موضوع که؛ «استقلال را به عنوان تیم نایب قهرمان پایتخت قبول دارم» بیان داشت: من بیش از ۳۵ سال است که در فوتبال هستم و برای دومین بار اسم آقای صدری را شنیدم. بار اول که اسم ایشان را شنیدم فکر کردم وکیل مدافع باشگاه گل گهر است و بعداً متوجه شدم مدیرعامل پرسپولیس است. بهرحال فردی که دو سه ماهه وارد فوتبال شده و هواداران تیمش هم قبولش ندارند، فکر می‌کند با صحبت کردن درباره استقلال و آوردن اسم این تیم بزرگ می‌شود و اسم در می‌کند.

فکر می‌کردم «صدری»وکیل گل‌گهر است/مگر می‌شود ازاستقلال راضی نبود؟

وی تاکید کرد: به آقای صدری توصیه می‌کنم از پیشکسوتان مدیریتی در پرسپولیس مشورت بگیرد تا برخی مسائل مدیریتی را یاد بگیرد. مدیریت کردن در پرسپولیس حرف زدن درباره استقلال نیست و راه و رسم دیگری دارد. شما هم اگر می‌خواهید برای هواداران تیم تان دلبری کنید راه‌های دیگری را امتحان کنید. چون این نوع بی اهانت کردن به تیمی با ۷۵ سال قدمت و کلکسیونی از افتخارات بین‌المللی، خودتان را کوچک می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.