فراخوان نام‌گذاری نشان فروشگاه اینترنتی کانون پرورش فکری

به گزارش عصر یکشنبه گروه فرهنگی ایرنا از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ، سامانه جدید فروش اینترنتی محصولات کانون با نام اولیه «دی‌جی‌کانون» قرار است به عنوان یک نشان فرهنگی، تجاری ویژه کودکان و نوجوانان، مجموعه‌ای از  محصولات با کیفیت، ایمن، استاندارد و مورد اعتماد را به خانواده‌ها و مخاطبان اصلی خود ارایه دهد.

در این زمینه کانون با بهره‌گیری از ۵۶ سال سابقه فرهنگی در ایران و جهان که توانسته اعتماد خانواده‌ها را  در این سال‌ها به خود جلب کند در نظر دارد با ایجاد فروشگاه اینترنتی جدید، از این ظرفیت برای ارایه محصولات مناسب به خانواده‌ها استفاده کند تا خریداران بتوانند کالاهای مورد نیاز و مناسب خود را در زمانی سریع و بدون صرف هزینه اضافی انتخاب و تهیه کنند.
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، با انتشار این فراخوان از عموم علاقه‌مندان دعوت شده است تا در نام‌گذاری این فروشگاه و انتخاب نشان و دامنه اینترنتی آن با کانون هم‌فکری کنند.
در همین زمینه کانون با اجرای این مسابقه و پس از جمع‌آوری و بررسی پیشنهادها به نخستین عنوان منتخب مبلغ ۱۵۰میلیون ریال جایزه نقدی اهدا خواهد کرد.
این نام پیشنهادی باید ساده، قابل فهم، امروزی و جامع باشد، در آن از عنوان «کانون» استفاده شود و بتوان آن را به یک دامنه اینترنتی شبیه(Digi kanoon) یا (kanoonnet) تبدیل کرد. برای این منظور، شرکت‌کنندگان می‌توانند به بخش جست‌وجوی سایت مراجعه و بررسی کنند که پیش از این، دامنه پیشنهادی ثبت نشده باشد.

کانون همچنین در این فراخوان توضیح داده است که فروشگاه اینترنتی و سامانه فروش آن قرار است در مرحله نخست، تمامی محصولات فرهنگی هنری، نوشتاری، اسباب بازی، کتاب،  فیلم، انیمیشن، بازی‌های رایانه ای، عروسک و دیگر محصولات دیداری و شنیداری و دیجیتال کانون را عرضه کند و پس از آن این فرصت را برای دیگر ناشران و تولیدکنندگان محصولات فرهنگی هنری فراهم خواهد کرد تا بتوانند محصولات خود را در این پلتفرم فرهنگی تجاری ارایه دهند .

محصولات دیگر ناشران و تولیدکنندگان در این سامانه با کارشناسی و تایید مراجع تخصصی کانون همچون شورای بررسی کتاب، شورای نظارت بر اسباب‌بازی، اداره سینما و تئاتر و … به مخاطبان ارایه خواهد شد.

بر این اساس علاقه مندان میتوانند نامهای پیشنهادی خود را تا روز چهارشنبه ۸ دی ۱۴۰۰ از طریق نشانی ایمیل کانون در اختیار اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قرار دهند.
این پیشنهادها پس از جمع‌آوری با توجه به تاریخ ارسال ایمیل ثبت می‌شود و تکرار آن از سوی دیگر شرکت کنندگان حقی برای آنها ایجاد نمی‌کند. همچنین تمامی حقوق قانونی استفاده از این نشان به‌صورت کامل به کانون واگذار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.