انتقاد تند مجیدی از سرمربی تیم ملی و کنایه عجیب به چند ملی‌پوش!

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد مجیدی پس از پیروزی دو بر یک استقلال تهران مقابل هوادار در دیدار معوقه هفته شانزدهم لیگ برتر که در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شد، گفت: در مورد مسائل فنی این بازی نمی‌توان صحبتی کرد چون در زمینی بازی کردیم که به درد همه چیز می‌خورد جز بازی فوتبال!

سرمربی استقلال تهران افزود: اگر تیمم می‌باخت یا مساوی می‌کرد همین حرف را می‌زدم؛ حالا هم که تیمم برده است می‌گویم زمین بازی اینگونه بوده است. بازیکنان هم از کیفیت زمین ناراضی بودند و فقط بازی‌ها برگزار می‌شود. بازیکنان ما دو هفته تمرین نکرده بودند. عده‌ای از آنها پنج روز است در اختیار داریم و چند نفر مثل جعفر سلمانی را تنها با دو روز تمرین در این دیدار به همراه داشتیم. در مجموع خوب عمل کردیم. به تیم هوادار هم خسته نباشید می‌گویم و به بازیکنان خودم تبریک می‌گویم.

سرمربی استقلال تهران با اعتراض به حضور تماشاگران در ورزشگاه انقلاب کرج و خطری که به خاطر ابتلاء به کرونا بازیکنانش را تهدید می‌کرد، گفت: تیم ما یک ثانیه دیر به زمین می‌آید، مسئول برگزاری مسابقات ما را جریمه می‌کند. الان چه کسی باید جریمه شود؟ ۵۰۰ نفر آدم در ورزشگاه بودند. من این حرف را هم در اراک و هم در مسجد سلیمان گفتم. تیم ما تازه به روند خوبی رسیده بود بعد ناگهان دو هفته بازیکنانم را در اختیار نداشتم. واقعا پیش‌بینی می‌کردم که تیمم به مشکل خواهد خورد چون دو هفته تمرین نکرده بودیم.

مجیدی که از این موضوع همچنان انتقاد داشت یادآور شد: الان هم وضعیت همین است. اگر در این شرایط یکی از بازیکنانم کرونا بگیرد بقیه هم خواهند گرفت. متأسفانه هیچ اتفاقی هم نمی‌افتد. اول بازی فکر کردیم بازی با تماشاگر است بعد از آن هم یک ربع طول کشید تا برای نشست خبری به اینجا بیاییم. باید به خاطر کرونا سخت‌گیری‌های بیشتری شود. بازیکنان ما بهترین شرایط بدنی را داشتند و ناگهان دو هفته آن‌ها را در اختیار نداشتیم.

سرمربی استقلال تهران مدعی شد: آقای سهیل مهدی مسئول برگزارکننده مسابقات لیگ برتر با من تماس گرفت و گفت که بازی هجدهم بهمن است و من هم بر اساس آن برنامه‌ریزی کردم و به بازیکنانم مرخصی دادم؛ خودم هم دوبی بودم اما یک روز صبح متوجه شدیم که بازی پانزدهم است. تیم من با چهار جلسه تمرین به این دیدار آمد.

مجیدی درباره جدایی عارف آغاسی گفت: موضوع عارف مربوط به امروز و دیروز نیست. دو ماه است که با عارف صحبت می‌کنیم. من کاری که دوست دارم در استقلال این است که بازیکنی که به این جا می‌آید نباید حتما از لحاظ فنی خوب باشد بلکه باید از لحاظ شأن و رفتار هم در حد یک تیم بزرگ باشد. خیلی خوشحالم که انتخاب درستی کردم و عارف آغاسی را به استقلال آوردم. او بسیار باشخصیت و فوتبالیست خوبی است ولی متأسفانه در این دو ماه مشکلات خانوادگی باعث شده تا بخواهد نزدیک خانواده‌اش باشد. حتی بحث معاوضه هم نبود. او می‌گفت من را به نفت آبادان یا مسجد سلیمان هم بدهید تا نزدیک خانواده‌ام باشم و اصلا ربطی به معاوضه نداشت. من درباره آرش رضاوند هم دیدگاه خوبی دارم. او نود درصد بازی‌ها که من سرمربی بودم بازی کرد اما متأسفانه آنها می‌خواهند بروند ولی باید بگویم تا هر وقت من سرمربی استقلال هستم می‌توانند برگردند.

وی درباره پیوستن «عزیزبک آمانوف» به استقلال تاکید کرد: بازیکن خیلی خوبی است و می‌تواند به ما کمک کند.

مجیدی درباره غیبت فرزاد مجیدی گفت: او یک بار غیبت کرد و دوباره در یک تمرین حضور نداشت. او در اختیار کمیته انضباطی باشگاه است. در حطیه فنی فرقی نمی‌کند چه کسی با من چه رابطه‌ای دارد. برادرم هم باشد با او برخورد می‌کنم که کردم.

سرمربی استقلال تهران در ادامه درباره لیست بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی ایران گفت: به شدت با آقای اسکوچیچ مشکل دارم. ابتدا به او تبریک می گویم و از او تشکر می‌کنم که تیم ملی ایران را به جام جهانی برد اما رفتار او حرفه ای نبود. من بازیکن مثل دسته گل تحویل دادم اما ببینید چه اتفاقی افتاده که او اینگونه عصبانی می‌شود. استقلال بهترین نتایج را از هر لحاظ در نیم فصل اول گرفته اما چنین رفتاری درست نیست. مدافعان استقلال بهترین‌ها هستند.

مجیدی خاطرنشان کرد: شما با رفتاری که کردید انگیزه را در تیم من کشتید. ایشان بسیار مربی خوبی است اما نه برای تیم ملی بلکه برای باشگاه! آقای اسکوچیچ شما بهترین مدافعان لیگ را در استقلال داشتید.

او درباره اخراج سیاوش یزدانی گفت: او امروز به خاطر تیم ملی تمرکز نداشت و عصبی بود. بازیکن مثل دسته گل تحویل دادم. یک انگشت او به تمام مدافعان تیم ملی می‌ارزد. مرادمند و دانشگر بهترین‌ها هستند. تمام فوتبال ایران فهمیده است مشکل تیم ملی ایران کجا است اما شما چرا نمی‌فهمید؟!

مجیدی یادآور شد: من با اسکوچیچ چند جلسه‌ای صحبت داشتم. دانش فنی بالایی دارد اما واقعا در این باره نمی دانم چرا اینگونه رفتار کرد.

سرمربی استقلال سپس به مجریان تلویزیونی تاخت و گفت: حالا از فرهاد مجیدی که نتایج خوب گرفته است نمی‌گویید ایراد ندارد. یکسری مجریان خط بگیر هیچ صحبتی از استقلال نمی‌کنند. آنها اینقدر درباره امتیازات از دست رفته تیم دیگری صحبت می‌کنند که درباره استقلال صحبت نمی‌کنند. من که نیازی به آنها ندارم اما بازیکنانم در سال جام جهانی نیاز دارند. تیمم بهترین تیم لیگ است و بالا بروید و پایین بیایید بهترین نتیجه را گرفته است.

مجیدی درباره صحبت‌های خود درباره قهرمانی‌های پاک گفت: من فقط درباره خودم صحبت می‌کنم. حالا هر کس هر جور دوست دارد فکر کند. پرسپولیس در زمین رقیب است و بیرون از آن احترام قائلم. من هم به خودش و هم هوادارانش احترام می‌گذارم. حتما آقای گل محمدی و بازیکنانش زحمت کشیدند که قهرمان شدند. من سرم در لاک خودم است. من سر تمرین و سپس خانه می‌روم. من نه با مجری ارتباط دارم نه خبرنگار! تمرکزم روی تیمم است و احتیاجی هم به هیچ کس ندارم. موفق شوم خدا را شکر می‌کنم و موفق نشوم بیشتر تلاش می‌کنم. من آدم جا زدن نیستم. یک بار درباره من صحبت نکردند چون نفعی برای آنها ندارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.