کادر فنی استقلال شرایط را تغییر دهد/ آبی‌ها راحت امتیاز نمی‌دهند

عبدالعلی چنگیز در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص پیروزی یک بر صفر استقلال برابر ذوب آهن اصفهان گفت: آبی‌ها در روزی که خوب نبودند توانستند به یک برد حساس دست پیدا کنند و همچنان صدرنشین باقی بمانند. بازیکنان استقلال هنوز بحث تمرین نداشتن به خاطر کرونا، کرونا را عامل اصلی عدم هماهنگی خود می‌دانند و مجیدی در نشست خبری پس از دیدار برابر ذوب آهن هم بر این موضوع تاکید داشت.

وی ادامه داد: انتقادات زیادی از استقلال می‌شود که زیبا بازی نمی‌کند. آبی‌ها در چند بازی گذشته فقط به پیروزی رسیده اند و توانسته اند در جام حذفی به مرحله یک چهارم رسیده و در لیگ هم صدرنشین باقی بماند. البته علاقه مندان به فوتبال و خصوصاً هواداران استقلال در کنار برد، بازی زیبا هم می‌خواهند اما استقلال در این چند هفته به دلیل مشکلاتی که داشته تنها ۳ امتیازها را از آن خود کرده و بازی زیبایی ارائه نکرده است.

مهاجم پیشین استقلال تاکید کرد: در بازی برابر پیکان و ذوب آهن، استقلال شانس آورد که پیروزی‌هایش تغییر پیدا نکرد. البته شانس هم همیشه یار نخواهد بود. بنابراین لازم است تا کادر فنی استقلال شرایط را تغییر داده تا آبی‌ها بهتر از گذشته در زمین ظاهر شوند.

چنگیز در مورد دیدار روز جمعه استقلال برابر تراکتورسازی تبریز گفت: دیدار این دو تیم همیشه جذاب بود. البته امسال تراکتور شرایط خوبی ندارد ولی مطمئنم به راحتی مقابل استقلال امتیاز از دست نخواهند داد. تراکتور یک تیم جوان است که انگیزه‌های بالایی دارد تا استقلال را در خانه شکست دهد. سرمربی آبی پوشان هم باید با یک آنالیز قوی نقاط ضعف حریف را شناسایی کرده تا بتواند با پیروزی در این دیدار صدرنشینی اش را تداوم ببخشد.

وی در پایان و در خصوص عملکرد دو بازیکن تازه وارد استقلال گفت: آمانوف اگر چه دقایق زیادی بازی نکرد اما نشان داد که می‌تواند روزهای خوبی در استقلال داشته باشد. باید به او فرصت داد تا با سایر بازیکنان هماهنگ شود. حردانی هم انگیزه‌های زیادی برای نشان دادن خود دارد. او مقابل ذوب آهن یکی از بهترین‌ها بود و می‌تواند با همین روند جای خود را در ترکیب اصلی استقلال تثبیت کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.