اکران آنلاین انیمیشن ایرانی «یکدیگر»

هنروتجربه: انیمیشن کوتاه «یکدیگر» به صورت رایگان در پلتفرم ویمئو اکران شد.

به گزارش سایت هنروتجربه به نقل از روابط عمومی، انیمیشن کوتاه «یکدیگر» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سارا طبیب‌زاده پس از پخش بین‌المللی خود از ۱۴ فوریه مصادف با ۲۵ بهمن ماه در کانال استف‌پیکس سایت ویمئو به صورت رایگان قرار گرفته و تا کنون توسط نزدیک به ۵۰ هزار کاربر تماشا شده است.

در خلاصه داستان این اثر آمده است: یحیی در پی لایه‌ گم گشده‌ی خود است. او برای رسیدن به این مقصود باید از دست دادن را تجربه کند…

سارا طبیب‌زاده دانش آموخته مقطع کارشناسی ارشد رشته انیمیشن از دانشگاه تربیت مدرس بوده و پیش از این فعالیت‌های دیگری در حوزه‌ انیمیشن داشته است که از جمله آن‌ها می‌توان به انیمیشن دیگری با عنوان «خانوم گل میخکی» اشاره کرد.

انیمیشن کوتاه «یکدیگر» پیش از این در جشنواره‌های مختلفی حضور داشته است که از آن جمله می‌توان به حضور در بیستمین جشنواره بین‌الملل کِری (Kerry International Film Festival) ، دوازدهمین جشنواره انیمیشن اسپارک انگلستان(SPARK Animation Festival – ۲۰۲۰ – UK)، هفدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه « IN THE PALACE» بلغارستان (IN THE PALACE International Short Film Festival – ۲۰۲۰ – Bulgaria – Oscar Qualifying)، بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم جونیور استکلهلم(Stockholm International Film Festival Junior – ۲۰۲۱ Sweden) اشاره کرد.

همچنین پیش از این، انیمیشن «یکدیگر» در جشنواره دو سالانه انیمیشن؛ جشنواره جهانی فیلم فجر و جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران مورد توجه داوران داخلی و بین المللی قرارگرفته بود.

علاقمندان می‌توانند از طریق (آدرس: https://vimeo.com/channels/staffpicks/676644046) برای تماشای این اثر اقدام کنند. در این آدرس میزان بازدید انیمیشن نیز به صورت لحظه‌ای به روز می‌شود و برای مخاطبان مشخص است.

از دیگر عوامل این انیمیشن می‌توان به: نویسنده: نادر رضاییان، تهیه‌کنندگان اجرایی: ندا حیدری، محمدرضا خدامی، تدوین: بهرام عمرانی، موسیقی: پیمان یزدانیان، طراحی و ترکیب صدا: انسیه ملکی اشاره کرد.

پخش بین‌المللی انیمیشن «یکدیگر» به عهده مجموعه The GlobeCSF است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.