توماج دانش‌بهزادی: «بهار است» درباره جنگ ارمنستان و آذربایجان است/ استقبال خوب مخاطبان

هنروتجربه: توماج دانش بهزادی بازیگر فیلم «بهار است» محصول کشور ارمنستان درباره نقش خود در این اثر سخن گفت.

توماج دانش‌بهزادی بازیگر فیلم سینمایی «بهار است» به نویسندگی و کارگردانی رومان موشقییان که در روز سه شنبه ۱۰ بهمن ماه در ارمنستان اکران شد درباره نقش خود در این فیلم به صبا گفت: فیلم سینمایی «بهار است» درباره جنگ ارمنستان و آذربایجان است و موضوع این فیلم نشان می‌دهد که جنگ چگونه باعث می‌شود مهم‌ترین مسائل انسانی که عشق و خانواده است از بین برود.

بازیگر فیلم سینمایی «پاکول» اظهار کرد: کارگردان در پرداختن به دو مقوله عشق و دفاع از وطن به شکلی عمل کرده که شعارزده نباشد. بالاخره وقتی کشوری در خطر است جوانانش با وجود تمام عشق و احساساتی که دارند برای دفاع از خاکشان می جنگند.

بازیگر فیلم «نگاه خیره» مطرح کرد: قرار گرفتن دو موضوع عشق و وظیفه در مقابل وطن هم سوژه خیلی خوبی بود که من را برای حضور در این اثر سینمایی ترغیب کرد.

بازیگر مستند سینمایی «خط باریک قرمز» بیان کرد: فیلم سینمایی «بهار است» کاملا بین المللی است و من تنها بازیگر ایرانی کار بودم که خود این فضا برای من جذاب و در عین حال سخت بود.

این بازیگر و کارگردان تئاتر خاطرنشان کرد: در «بهار است» نقش منفی و البته سختی داشتم و به سه زبان روسی، ارمنی و آذری صحبت می‌کردم.

او ادامه داد: بازی من در این فیلم سینمایی حدود یک ماه زمان برد که در ارمنستان حضور داشتم و با توجه به اینکه فیلم پروداکشن بزرگی داشت فیلمبرداری کل اثر حدود ۵ الی ۶ ماه طول کشید.

این بازیگردان و بازیگر تئاتر درباره اکران اثر در ارمنستان توضیح داد: روز ۱۰ اسفندماه اکران عموم فیلم با مراسم افتتاحیه‌ای در ارمنستان آغاز شد و خوشبختانه مخاطبان استقبال خوبی از فیلم داشتند.

توماج دانش بهزادی در پایان گفت: با آغاز اکران عموم «بهار است» در ارمنستان قرار است این فیلم به‌زودی در آمریکا نیز روی پرده برود و به احتمال زیاد با انجام رایزنی های لازم برای ارامنه ایران نیز اکران خواهد شد و در جشنواره‌های بین‌المللی نیز مسیر خودش را طی خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.