مشکلات مالی باعث شکست پرسپولیس شد/ دست از تلاش برنمی‌داریم

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از شکست دو بر صفر پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان در ورزشگاه تختی آبادان گفت: حق ما شکست یا حتی مساوی هم نبود. به اندازه کافی موقعیت ایجاد کردیم که بازی را ببریم اما در زدن ضربات آخر بی‌دقت بودیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس افزود: امروز روز خوش شانسی ما نبود. تیم حریف فقط یک بار به صورت جدی به دروازه ما نزدیک شد که دو گل زد. با این حال به نفت آبادان تبریک می گویم چون آنها تلاش کردند ولی به اندازه کافی موقعیت داشتیم و حق ما نه مساوی و نه شکست بود.

او تاکید کرد: در طول فصل برای بعضی از بازی‌ها این اتفاقات می‌افتد. نمی‌توانیم نسبت به عملکرد بازیکنان تیمم ایراد بگیریم. خیلی زحمت کشیدند تا ببریم ولی این اتفاق نیفتاد.

او درباره افزایش اختلاف امتیاز با استقلال تهران تصریح کرد: ما هنوز ۹ هفته دیگر بازی داریم. می‌دانیم کار خیلی سخت‌تری پیدا کردیم اما ما دست از تلاش بر نمی‌داریم. باید بیشتر زحمت بکشیم تا بتوانیم موفق شویم.

یحیی در پاسخ به اینکه به نظر می‌رسد عدم خریدهای مناسب در نیم فصل تأثیر خود را روی عملکرد این تیم گذاشته است، گفت: بعد از باخت است و شاید بعضی‌ها تعبیر دیگری از این صحبت‌ها داشته باشند ولی خیلی از مشکلاتی که وجود دارد به خاطر مسائل مالی است. از ابتدای فصل درگیر هستیم و اینقدر بدقولی کردند که این اتفاقات برای تیم افتاد.

سرمربی پرسپولیس یادآور شد: به خاطر بسته بودن پنجره نتوانستیم بازیکن بگیریم و سپس هم گرفتیم نتوانستیم از انها استفاده کنیم. همه می‌دانند مشکلات چه بوده است. به هر حال الان وقتش نیست درباره آن صحبت کنیم.

وی درباره درخشش فرزین گروسیان در چارچوب دروازه صنعت نفت آبادان و اشتباهات حامد لک در پرسپولیس تصریح کرد: در تعویض‌هایمان تا جاییکه توانستیم تغییر سیستم دادیم اما خیلی از موقعیت‌هایمان با توجه به عملکرد خوب دروازه بان و مدافعان نفت آبادان به گل تبدیل نشد.

او افزود: گل‌های بدی خوردیم که گل اول بسیار بدتر بود. بعد از آن هم وقتی توپ‌ها را تبدیل به گل نمی‌کنیم فشار روانی بیش از اندازه به وجود می‌آید. اگر نصف توپ‌ها را هم گل می‌کردیم به برد می رسیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.