پرسپولیس نیاز به روانشناس گروهی دارد/ گل‌محمدی اشتباه کرد

ناصر ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره تساوی یک – یک پرسپولیس مقابل استقلال تهران که حاشیه‌های فراوانی را نیز به همراه داشت، گفت: اولین بار نیست که دربی جنجالی می‌شود. واقعا این بازی حساسیت‌های فراوانی دارد که قابل کنترل هم نیست.

مربی پرسپولیس در دهه هفتاد و هشتاد افزود: تماشاگر در این بازی هیچ چیزی جز برد نمی‌خواهد. باختن حکم سقوط به لیگ دسته اول را دارد. من دیداری از دو تیم را به یاد ندارم که حاشیه نداشته باشد. اتفاقا هر بار استقلال با پرسپولیس بازی بی روح و بدون حاشیه داشته باشد هواداران از ان انتقاد می‌کنند.

پرسپولیس نیاز به روانشناس گروهی دارد/ گل‌محمدی اشتباه کرد

او درباره عملکرد دو تیم تاکید کرد: من فکر می‌کنم دربی ۹۸ بهتر از تقابل‌های قبلی دو تیم در پنج سال اخیر بود. ترس از باختن بود اما بیشتر از آن تمایل به بردن در دو تیم وجود داشت.

ابراهیمی در خصوص جنجالی که یحیی گل محمدی در اعتراض به تصمیمات داور مسابقه ایجاد کرد، یادآور شد: باید کسی با یحیی گل محمدی صحبت کند تا دلایل او برای تصمیمات هیجانی که می‌گیرد را بداند. او نباید تا این حد ناراحت می‌شد. رفتار او صحیح نبود. نیاز است پرسپولیس روانشناسی گروهی شود. واقعا فشار روی سرمربی تیم خیلی بالا هست و باید او را نیز درک کرد.

وی درباره استعفای دوباره او از سرمربیگری پرسپولیس گفت: یحیی باید بماند و دلیل نمی‌شود که با هر نتیجه‌ای که باب میلش نیست تصمیم دیگری بگیرد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره اختلاف ۶ امتیازی پرسپولیس در رتبه دوم با استقلال که به صدر جدول تکیه زده است، گفت: پرسپولیس نباید در آبادان می‌باخت اما به هر حال مجموعه تیم و مدیریت صبوری باید کنند تا بتوانند نتایج بهتری بگیرند.

پرسپولیس نیاز به روانشناس گروهی دارد/ گل‌محمدی اشتباه کرد

ابراهیمی افزود: اگر پرسپولیس در پایان لیگ برتر فصل جاری دوم هم شد هیچ اهمیتی ندارد. یک تیم که نمی‌تواند مادام‌العمر جام بالای سر بگیرد. استقلال شیوه همیشگی پرسپولیس را که گل نخوردن بود به خوبی پیاده کرد و حالا صدرنشین است.

او در پایان خاطرنشان کرد: جبران ۶ امتیاز کار سختی است اما من فکر می‌کنم پرسپولیس می‌تواند با تمرکز بیشتر به صدر جدول برسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.