فکر کردن به صعود ایران با اسکوچیچ اشتباه بزرگی است

به گزارش خبرنگار مهر، قرعه کشی رقابت‌های گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با هم‌گروهی تیم ملی فوتبال ایران با انگلیس، آمریکا و برنده پلی آف دیدار تیم‌های ولز با اسکاتلند / ‏اوکراین‬ در گروه B همراه بود تا نظرات متفاوت کارشناسان فوتبال ایران را در خصوص این قرعه به همراه داشته باشد.

«ولید الابری» در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره قرعه شاگردان دراگان اسکوچیچ گفت: قطعاً هیچ گروهی در جام جهانی آسان نیست اما اگر بخواهیم نگاهی بین قرعه تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ با حضور تیم‌های اسپانیا، پرتغال و مراکش بیندازیم و با قرعه جام جهانی ۲۰۲۲ مقایسه کنیم متوجه می‌شویم که قرعه خیلی بهتری نصیب این تیم شده است.

فکر کردن به صعود ایران با اسکوچیچ اشتباه بزرگی است

کارشناس فوتبال ایران افزود: ایران در سال ۲۰۱۸ با کارلوس کی روش از گروه مرگ ۴ امتیاز گرفت تا نه تنها مردم این کشور بلکه تمام فوتبال‌دوستان قاره آسیا به نتایج این تیم و همچنین ژاپن افتخار کنند.

او درباره توانایی تیم ملی ایران تاکید کرد: ایران بهترین تیم قاره آسیا با داشتن برترین بازیکنان است. من فکر می‌کنم ایران با انرژی خیلی بالایی به قطر می‌رود تا بتواند با نسل طلایی خود به دور حذفی صعود کند.

الابری درباره صحبت از ماندن یا رفتن سرمربی تیم ملی ایران یاد آور شد: ایران یکی از بهترین تیم‌های آسیاست اما بهترین تیم نیاز به بهترین استراتژی هم دارد. ایران می‌تواند با تیم‌های بزرگ دنیا بازی تدارکاتی کند اما اینکه فکر کنیم اسکوچیچ می‌تواند با ایران به راحتی از گروهش صعود کند قطعاً اشتباه بزرگی است. انگلیس مدعی کسب جام قهرمانی است و آمریکا یکی از بهترین تیم‌های تاریخ ۳۰ سال اخیر خود را دارد. هرگونه سهل انگاری می‌تواند بدترین تاوان را برای تیم ملی ایران داشته باشد.

فکر کردن به صعود ایران با اسکوچیچ اشتباه بزرگی است

کارشناس فوتبال آسیا درباره تقابل دوباره ایران با آمریکا همچون جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه تصریح کرد: این دیدار با شرایط فعلی قابل مقایسه نیست. شاید نگاه سیاسی به جذابیت‌های این دیدار بیافزاید اما قطعاً در زمین مسابقه توانمندی و تمرکز بازیکنان است که نتیجه را تعیین می‌کند.

کارشناس فوتبال آسیا در پایان به حضور علی دایی در مراسم قرعه کشی مسابقات جام جهانی اشاره کرد و گفت: دیدن علی دایی در کنار بزرگان فوتبال دنیا نه تنها برای مردم ایران سرشار از انرژی بود بلکه در بین کشورهای عرب نیز به حضور او به عنوان نماینده قاره آسیا فخر کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.