صداوسیما به دنبال جوانگرایی است/ معاون سیما مخاطبان از دست رفته را احیا کند

غلامرضا موسوی در گفت و گو با خبرنگار تلویزیون ایرنا با اشاره به آشنایی‌اش با محسن برمهانی معاون جدید سیما اظهار داشت: در زمانی که او مدیرکل تامین و توزیع صدا و سیما بود، با همه همکاران ارتباط برقرار می‌کرد و پاسخگو بود. گاهی جواب منفی می‌داد ولی سوالات را بی‌جواب نمی‌گذاشت. او اطلاعات خوبی در زمینه سینمای ایران و جهان دارد و مسائل حرفه‌ای تصویر را به خوبی می‌شناسد. در جلسه‌ای متوجه شدم که به برخی موضوعات مثل کپی رایت بسیار مسلط است.

وی افزود: اگر آقای جبلی بخواهد انتصابات را همین طور ادامه دهد، می‌توان به تحول تلویزیون امیدوار بود. آدم های باسواد، جوان و صاحب انگیزه می توانند تغییراتی در سازمان به وجود بیاورند.

صداوسیما به دنبال جوانگرایی است/ معاون سیما مخاطبان از دست رفته را احیا کند

تلویزیون خیلی از جذابیت هایش را از دست داده است

این تهیه‌کننده پیشکسوت درباره اولویت‌های کاری معاون سیما توضیح داد: تلویزیون باید برنامه های سرگرم کننده داشته باشد و حجم آن را بیشتر کند. با توجه به تخصصی که وی در زمینه سینما و سریال دارد، باید در جهت ساخت و خرید فیلم و سریال تلاش کنند. این کار می‌تواند به افزایش مخاطب تلویزیون کمک کند. تلویزیون با آمدن شبکه نمایش خانگی، بسیاری از جذابیت های خود را از دست داده است و کار مشکلی است که بخواهد این مخاطب از دست رفته را دوباره احیا کند.

معاون جدید سیما تا جایی که من شنیده‌ام وابستگی‌های گروهی ندارد. این نکته باعث می شود که از همه نیروها استفاده کند

وی افزود: معاون جدید سیما تا جایی که من شنیده‌ام وابستگی‌های گروهی ندارد. این نکته باعث می شود که از همه نیروها استفاده کند. بسیاری از مردم اگر پخش زنده فوتبال نباشد، تلویزیون نگاه نمی‌کنند. یکی از برنامه‌های رئیس سازمان این بوده که تلویزیون را به جایگاه اصلی‌اش برگرداند. یک نیروی پر انرژی باسواد می‌تواند این اقدام را انجام دهد. البته برگرداندن مخاطب مثل کار جادوگرها نیست که در کوتاه مدت انجام شود. باید برنامه‌ریزی متنوعی شود و آدم‌های متعددی کار را به عهده بگیرند.

موسوی تاکید کرد: آقای جبلی بعد از چند ماه معاون سیما را انتخاب کرده و احتمالا خیلی روی این موضوع فکر کرده است.

به گزارش ایرنا، محسن برمهانی که پیش از این به عنوان مدیرکل تأمین و رسانه‌ بین‌الملل صداوسیما فعالیت می‌کرد، شب گذشته با حکم پیمان جبلی؛ جایگزین حمید شاه آبادی در معاونت سیما شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.