بیش از ۶۷ هزار نفر از خدمات کانون های مساجد کهگیلویه و بویراحمد بهره مند هستند

علیرضا دولت آبادی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۳۴۶ کانون فرهنگی هنری مساجد در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می کنند.

وی بیان کرد: همچنین۱۴۱ کتابخانه باز و ۱۰۳ کتابخانه مخزن دار در کانون های فرهنگی هنری مساجد دایر است.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی، هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تیر تا دی ماه هرسال عمده ترین فعالیت های کانون های فرهنگی هنری استان انجام می شود تاکید کرد: هم اکنون طرح اوقات فراغت تابستانه در این مراکز فرهنگی در حال اجراست.

وی عنوان کرد: در این طرح آموزش های فرهنگی هنری مختلف مانند احکام، نقاشی و خطاطی و سایر حوزه ها برای علاقه مندان ارائه می شود.

دولت آبادی با اشاره به اینکه دوره های اوقات فراغت با همکاری کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد این شهرستان برگزار می‌شود، ابراز امیدواری کرد: برپایی این دوره ها سبب استفاده صحیح از فرصت تعطیلات تابستانی برای نسل آینده ساز کودک و نوجوان شود.

دولت آبادی تصریح کرد: طرح فهما (سامانه فرهنگی هنری مساجد ایران)محوری ترین برنامه فرهنگی در حال اجرای کانون های فرهنگی مساجد استان است که نقش مهمی در جذب نسل جوان به مساجد دارد.

وی با اشاره به اینکه کانون های فرهنگی مساجد از  سال ۷۲ تاکنون  فعال دارد ابراز داشت: طرح فهما با پیش بینی ۴۲فعالیت در موضوعات مختلف باعث رونق حضور جوانان در مساجد شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.