تقدیر زائران از برنامه های فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری در حج ۱۴۰۱

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج، شماری  از زائران بیت الله الحرام در جریان بازدید حجت الاسلام و المسلمین سید حسین رکن الدینی جانشین نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سید صادق حسینی رئیس سازمان حج و زیارت از هتل « العلیان الماسی» مکه با تقدیر از برنامه های فرهنگی اجرا شده توسط بعثه مقام معظم رهبری از جمله دعای کمیل، دعای ندبه و جلسات انس و معرفت درمدینه و مکه ، خواستار افزایش تعداد این برنامه ها شدند.

بر اساس این گزارش، زائران بیت الله الحرام در بازدید روز پنجشنبه، از جانشین نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت خواستار افزایش این برنامه ها به ویژه آیین های دعا و مداحی ها در جریان سفر معنوی حج توسط بعثه مقام معظم رهبری شدند.

حجت الاسلام و المسلمین رکن الدینی هم با تقدیر از حسن توجه زائران به برنامه های فرهنگی و معنوی اجرا شده توسط بعثه مقام معظم رهبری به محدودیت نیروی انسانی از جمله مداحان اشاره کرد و گفت: با این حال مجموعه دست اندرکاران این حوزه تلاش دارند که برنامه های فرهنگی بیشتری از جمله آیین های دعای کمیل و انس و معرفت برای زائران سرزمین وحی اجرا شود.

برپایی نماز جماعت در هتل، دیگر خواسته تعدادی از زائران بود که حجت الاسلام و المسلمین رکن الدینی پاسخ داد: توصیه ما این است که در نماز جماعت مسجدالحرام شرکت کنید.

ارائه بهتر خدمات رفاهی، تغذیه، اسکان، درمانی و برطرف شدن اختلال اینترنت از دیگر مطالبات زائران بود که جانشین نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و رئیس سازمان حج و زیارت پس از شنیدن این مطالبات، دستورات لازم را صادر کردند.

حجت الاسلام رکن الدینی همچنین در این بازدید از مرکز خدمات درمانی زائران در این هتل دیدن کرد و ضمن عرض خسته نباشید به پزشکان و کادر درمانی بر لزوم ارائه خدمات بهداشتی و درمانی مطلوب به زائران در طول ایام حج ۱۴۰۱ تاکید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.