دورنمای خوبی برای اهواز با حضور سرمایه گذاران پیش بینی می کنیم

احمد سراج در بازدید از همایش سرمایه گذاری در برج میلاد که روز ۱۵ تیر برگزار شد، اظهار کرد: امروز فرصتی شد تا به اتفاق مجموعه سازمان سرمایه گذاری شهرداری اهواز و مجموعه کمیسیون اقتصادی و سرمایه گذاری شورای شهر در این همایش شرکت کنیم.

وی افزود: شاهد آن هستیم که امروز از وزیر اقتصاد تا مجموعه دستگاه قضا و شهرداری تهران و سرمایه گذارانی که با نگاه استفاده از این فرصت ها از اقصی نقاط کشور به این همایش آمده اند که نکته بسیار حائز اهمیت و فرصت خوبی است، دیدار داشته باشیم.

عضو شورای شهر اهوزا بیان کرد: مجموعه شهرداری اهواز با ایجاد یک غرفه، فرصت های سرمایه گذاری خود را به اطلاع عموم سرمایه گذارانی که در این همایش شرکت کردند می رساند.

سراج بیان کرد: اهواز به لحاظ سرمایه گذاری بکر است و فرصت های بی نظیری دارد اما متاسفانه در دهه گذشته حوزه سرمایه گذاری قوی نداشتیم و عملا سرمایه های مولد خوبی در مدیریت شهری خود را نشان نداد، در حالی که در بخش عمران، ساخت و ساز موفق و به نوعی ایستگاه تاریخی و گردشگری است.

وی گفت: اهواز فرصت های اقتصادی و صنعت های مختلف دارد و در حوزه های مدیریت شهری و پسماند فرصت هایی را برای سرمایه گذاران ایجاد کرده است.

سراج تصریح کرد: سرمایه گذاران از حمایت مدیریت شهری و شورای ششم بهرمند خواهند شد و ما نیز دور نمایی خوبی برای اهواز با حضور سرمایه گذاران پیش بینی می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.