اتاق خبر و رسانه در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد راه اندازی می شود

سید ولی موسوی روز دوشنبه در نخستین نشست‌ هم اندیشی با خبرگزاری های کهگیلویه وبویراحمد با موضوع اطلاع رسانی در آموزش وپرورش، اطهار داشت:  گستردگی  جامعه مخاطبان در آموزش وپرورش می طلبد  روابط عمومی در راستای اقناع سازی افکار عمومی   تعامل  موثر و سازنده ای با رسانه‌ها داشته‌ باشد. 

وی با بیان اینکه  اولویت اول روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش استان تعامل با رسانه ها  در موضوعات  مختلف خواهد بود، افزود: از پیشنهادات و انتقادات اصحاب رسانه برای پویایی آموزش وپرورش  استقبال خواهیم کرد .

رئیس اداره اطلاع رسانی و  روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد  از برگزاری جشنواره  رسانه و آموزش وپرورش در موضوعات مختلف خبر داد و ادامه داد: خبرنگاران، روابط عمومی آموزش وپرورش را خانه‌ خود بدانند و  آماده همکاری و کمک با خبرنگاران  خواهیم بود.

وی توجه به خبرنگاران در استان و شهرستانها و مناطق را مورد تاکید قرار داد وگفت:  همه خبرنگاران فعال در حوزه آموزش و پرورش شناسایی و برای آنها برنامه خواهیم داشت.

موسوی تعامل با صدا وسیما را رویکرد روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد عنوان کرد و افزود: برنامه های متخلفی با صدا وسیما در راستای اطلاع رسانی و معرفی فرهنگیان و دانش آموزان خلاق طراحی  و برنامه ریزی شده است.

موسوی تصریح کرد: در روابط عمومی آموزش وپرورش تلاش می کنیم صدای معلمان،  دانش آموزان در اقصی نقاط استان باشیم و از طرفی خدمات و تلاش‌های بی‌وقفه همکاران اداری را نیز منعکس نماییم.

در این جلسه  مدیران خبرگزاری های ایرنا ،فارس، ایسنا ، پانا ،برنا و تابناک ضمن تشکر از فعالیتها و نگاه تحولی روابط عمومی آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد به بیان نظرات و دیدگاه‌های خویش در رابطه با تعامل با آموزش و پرورش و اطلاع رسانی  در این زمینه‌ پرداختند.

انان حضور میدانی مدیران اموزش و پرورش استان و تشویق معلمان مجرب را از جمله راهکارهای تقویت سطح اموزشی در مدارس عنوان کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.