حمله تند سرمربی پرسپولیس به استقلالی‌ها و «ساپینتو» قبل از فینال

حمله تند سرمربی پرسپولیس به استقلالی‌ها و «ساپینتو» قبل از فینال

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی گل محمدی پس از پیروزی تیمش برابر هوادار در مرحله نیمه نهایی جام حذفی و صعود به دیدار فینال گفت: بازی خوبی بود و نتیجه خیلی خوبی گرفتیم. تا روز فینال باید ریکاوری خوبی انجام دهیم و خودمان را آماده کنیم برای این بازی. امیدوارم روند خوب مان را تا پایان ادامه دهیم و قهرمان شویم.
وی ادامه داد: در نیمه دوم هوادار بهتر کار کرد و به گل هم رسید هر چند که روی دو پنالتی حرف دارم. با این حال بازی سختی بود برای ما. آخر فصل است و بازیکنان خسته هستند و مشکلات خاص خودشان را هم دارند.
گل محمدی در مورد دیدار فینال گفت: دوم شدن در این جام هیچ لطفی ندارد. برای رسیدن به فینال بازی های سختی را پشت سرگذاشتیم. تیم های قدرتمندی را بردیم و سخت به فینال رسیدیم.
وی ادامه داد: امسال با بازیکنانی کار کردم که کارهای بزرگی انجام داده اند. در سخت ترین شرایط توانستند تیم را بالا بکشند و قهرمان لیگ شوند. این بازیکنان لایق بهترین ها هستند. امیدوارم مسئولان هم اهتمام بیشتری داشته باشند و به مشکلات این بازیکنان رسیدگی کنند. باید به این تیم توجه بیشتری شود.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اظهار نظر استقلالی ها و داوری دیدار با هوادار گفت: از نظر من هر دو پنالتی که برای هوادار گرفتند درست نبود. این که عنوان شده داوری خارجی آورده شود توهین و بی احترامی به داوران ایرانی است. استقلالی ها می خواهند تیم داوری را تحت فشار قرار دهند. این را هم خودشان می دانند که دارند چکار می کنند. این کارشان غیرحرفه ای است. به موقع در مورد این مسائل صحبت خواهم کرد.
وی ادامه داد: سال گذشته اتفاقاتی رخ داد که من را شش جلسه محروم کردند اما یک مربی امسال آمد هر چه دلش خواست گفت اما آقایان مسئول رویشان را برگرداندند. این دلیلش چیست؟ اگر این کار را من کرده بودم امسال تیم نداشتم.
گل محمدی در پایان گفت: خود اقایان می دانند که چکار کردند اما رویشان را برگردانده اند که این رفتار درستی نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.