چرا استعفای عضو شورای اهواز در جلسه امروز طرح نشد؟

احمد سراج در یکصد و شانزدهمین جلسه شورای شهر اهواز که امروز (۱۰ خردادماه) برگزار شد، اظهار کرد: یکی از دستورکارهای امروز شورا، موضوع استعفای اینجانب از عضویت در شورای ششم بود. روز یکشنبه استعفای خود را به رئیس شورای شهر تقدیم کردم و انتظار داشتم در جلسه روز دوشنبه موضوع مطرح شود اما بنا به ملاحظاتی به امروز موکول شد و امروز نیز روند جلسه به گونه‌ای شد که با وجود اینکه این موضوع در دستور کار بود اما عملیاتی نشد.

وی افزود: با توجه به محدودیت زمانی برای استعفا، انتظار داریم در این زمینه تدبیری بیاندیشند تا مبادا این محدودیت زمانی در بعد قانونی دچار چالش شود و عملا موضوع در روند قانونی خود قرار نگیرد.

سراج تصریح کرد: علاقه‌مند نیستم به ملاحظات این قضیه بپردازم و امیدواریم این موضوع با تدبیر بهتری و در کمترین زمان مورد توجه قرار بگیرد؛ در آن جلسه نیز نکاتی را به محضر مردم اهواز ارائه خواهم داد.

لزوم پیگیری تامین ۳۰ هزار تن قیر رایگان مصوب سفر رئیس جمهور

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر اهواز با اشاره به برخی وعده‌های شهردار اهواز که تحقق یافته‌اند، گفت: شهردار اهواز مدت‌ها موضوع باززنده‌سازی کارون را در اولویت خود قرار داده بود که این نگاه، مبتنی بر مطالبات مردم بود و وی بهترین نگاه یعنی عملیات مبتنی بر مطالعات را در ساحل و ورودی‌های شهر در دستور کار قرار داد.

وی افزود: این موارد نیازمند ارتباط بین بخشی است و باید مطالعات شهرداری با سازمان‌های مرتبط درگیر شود تا آینده بهتری در این زمینه داشته باشیم. البته تامین همه منابع مالی این پروژه در بودجه شهرداری امکان‌پذیر نیست بنابراین باید منابع مالی خاصی از مسیر مطالبات شهرداری پیگیری شود. پیوست فرهنگی موضع پهنه ساحل اهواز نیز باید در دستور کار قرار بگیرد.

سراج عنوان کرد: با توجه به مطرح شدن شرایط بد آسفالت اهواز با معاون اجرایی رئیس جمهور، در سفر رئیس جمهور به خوزستان تامین ۳۰ هزار تن قیر رایگان برای اهواز تصویب شد که باید این کار پیگیری شود تا این قیر وارد اهواز شود.

وی افزود: علاوه بر کمیت، کیفیت آسفالت بسیار مهم است و باید به این موضوع توجه شود.

پیش از این موسوی‌زاده دیگر عضو شورای شهر اهواز نیز به دلیل تصمیم برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی از عضویت در شورا استعفا داد که در جلسه قبلی شورا این دستورکار طرح و با رای اعضا، تصویب شد.

منبع: ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.