روند گازرسانی به نقاط مرزی در دولت سیزدهم شتاب گرفته است

روند گازرسانی به نقاط مرزی در دولت سیزدهم شتاب گرفته است

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، مجید چگنی روز چهارشنبه (۱۷ خردادماه) در حاشیه سفر به استان آذربایجان غربی، در مراسمی به مناسبت آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به شهرستان مرزی قطور اظهار کرد: شرکت ملی گاز ایران و مجموعه وزارت نفت همسو با برنامه‌های دولت سیزدهم، تلاش دارند وظایف‌شان به ویژه برای تحقق شعار عدالت‌محوری که از شعارهای اصلی و کلیدی این دولت است را به خوبی انجام دهند.
وی افزود: این مهم همان‌طور که شاهدیم، طی دو سال گذشته و از ابتدای روی کار آمدن دولت سیزدهم، جامه عمل پوشیده است.
معاون وزیر نفت در امور گاز با بیان این‌که مردم استان آذربایجان‌غربی در طول عمر نظام جمهوری اسلامی و به ویژه در دوران دفاع مقدس، خدمات ارزنده‌ای به نظام داشته‌اند، ادامه داد: اکنون در این استان عملیات گازرسانی به بیش از ۵۵۰ روستا در حال اجراست.
چگنی همچنین با اشاره به برنامه‌های سفر خود به آذربایجان‌غربی، گفت: امروز گاز به ۵۰ روستا و ۳۱ واحد صنعتی رسید همچنین عملیات گازرسانی به ۱۲۰ روستا را نیز آغاز کرده‌ایم.
وی با اعلام این‌که عملیات گازرسانی به شهر قطور نیز از امروز آغاز می‌شود، تصریح کرد: طبق پیش‌بینی همکاران بنده، ظرف یکسال آینده این شهر گازدار می‌شود.
مدیرعامل شرکت ملی کاز ایران در ادامه، با بیان این‌که با استفاده از نعمت گاز در توسعه همه‌جانبه این خطه زرخیز، تلاش خواهیم کرد، تأکید کرد: با توجه به اراده‌ دولت سیزدهم، تلاش می‌شود گازرسانی به اقصی نقاط کشور هر چه سریع‌تر تحقق یابد.
گفتنی است؛ در پایان این مراسم، کلنگ گازرسانی به شهر مرزی قطور از سوی مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران بر زمین زده شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.