عابدی نژاد داورانی؛ بودن یا نبودن مسئله اینست
قضیه سرچشمه از کجا آب می خورد؟

بهنام عکاشه؛

بعد از اینکه زاهدی توانست ائتلاف نانوشته پورابراهیمی و باهنر را شکست داده و یزدانی راد که به نام داماد باهنرها معروف بود از صندوق بردارد و احد علیخانی را بر کرسی زعامت بازنشستگان مس بگمارد در واقع سیاسیون یر به یر شدند. اما پورابراهیمی با چنگ و دندان محمد عابدی نژاد داورانی را در سرچشمه حفظ کرد.

برخی منابع مطلع از تائید صلاحیت بورسی محمد عابدی نژاد می گویند. روایتی که در دو سال اخیر در حال تکرار است ولی تا کنون هیچ تغییری در وضعیت اداری سرچشمه مشاهده نشده است. اما این دفعه انگار امیدی هست و عابدی نژاد مراحل سخت تائید صلاحیت را گذرانده و به کرسی مدیرعاملی و نه سرپرستی نزدیک شده است.

او در برخی سامانه های بورسی مانند رهاورد۳۶۵ مدیرعامل است ولی آنچه از روزنامه رسمی برداشت می شود این است که هنوز میلاد شمس مدیر رسمی سرچشمه است.

مدرس ترجیح داد حتی در بازدید از مجتمع مس سرچشمه، عابدی نژاد را به همراه نبرد.

آیا عابدی نژاد در دوره جدید خواهد توانست مدرکش را رو کند یا مدرس خیابانی هم مانند بقیه منتظر ۷ خرداد و پایان رودربایستی های سیاسی و اخلاقی است تا این گره ۲ ساله را باز نماید. او ثابت کرده عجله ای برای اعمال تغییرات ندارد و فعلا با همین ترکیب به بازی ادامه خواهد داد تا وقتش فرابرسد.

باید دید مدرس خیابانی آب را از سرچشه می بندد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.