به مناسبت شهادت رئیس جمهور و هیات همراه
پیام مدرس خیابانی مدیرعامل شرکت ملی مس

دکتر حسین مدرس خیابانی در پی شهادت حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان و هیات همراه‌شان در سانحه هوایی سقوط بالگرد در روز یکشنبه منطقه ورزقان آذربایجان شرقی پیام تسلیت صادر کرد.

پیام مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران به مناسبت شهادت رئیس جمهور و هیات همراه
به گزارش مس پرس، متن پیام مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا ( سوره احزاب آیه ۲۳)

شهادت مجاهدانه خادم الرضا (ع) و ملت شریف ایران اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید ابراهیم رئیسی بسیار تلخ و ناگوار است. ‌این ضایعه دردناک را به پیشگاه حضرت بقیه الله‌ ارواحنا فداه و ملّت شریف ایران تسلیت عرض می‌کنم.
آن شهید والامقام همواره عمر خود را صرف خدمت‌گذاری و جهاد در راه رضای خداوند متعال نمودند و در مسئولیت‌های مختلف، خدمات و زحمات بی‌شائبه‌ای داشتند. تلاش‌های بی‌وقفه و خستگی‌ناپذیرشان در جهت عدالت خواهی، فساد ستیزی و حضور صمیمی در جمع مردم به ‌ویژه در سفرهای استانی، تنها و تنها برای خدمت‌رسانی و گره‌گشایی از مشکلات مردم و کشور بود.

رئیس جمهوری که برای توانمندسازی اقشار کمتر برخوردار، رفع فقر در عین حفظ کرامت مردم، رونق صنعت و تولید، از هیچ کوششی دریغ نکرد و در سطح بین الملل با عزم راسخ در برابر سیاه نمایی و شائبه افکنی های دشمنان برای ناامیدی مردم در میدان اقدام و عمل برای ارتقای امید و اعتماد بیشتر ملت شهیدپرورمان به نظام جمهوری اسلامی ایران تلاش کرد.

آیت الله رئیسی در آخرین لحظات عمر شریف شان نیز پاسدار آرمان‌های والای انقلاب و نظام اسلامی بودند و نام خود را در تاریخ این مرز و بوم برای همیشه ماندگار کرد.

اینجانب شهادت این عزیزان را به محضر مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، مراجع عظام تقلید، حوزه های علمیه، خانواده‌های محترم و داغدارشان همچنین مردم شهید پرور ایران تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال برای شهدای این حادثه ناگوار، علو درجات و برای بازماندگان، صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.

 

حسین مدرس خیابانی

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.