پایان خوب محبی؛ ۶ گل و ۵ پاس گل

 

به گزارش “ورزش سه”، اگر چه او در تجربه قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی به همراه تیم سپاهان ناکام بود اما به لطف درخشش در ترکیب این تیم به اردوی تیم امید و تیم ملی دعوت شد و بازی در مقدماتی المپیک و مقدماتی جام جهانی را تجربه کرد که این اتفاق خوب دست کم در سال های اخیر برای کمتر بازیکنی رخ داده است. به خصوص که محمد محبی ۲۱ ساله است و همان طور که اشاره شد این فصل اولین فصل حضور او در لیگ برتر بود.

 

زننده تک گل تیم سپاهان در بازی با پیکان با این گل شمار گل های خود را به عدد ۶ رساند. این برای مهاجمی که در راس بازی نمی کند و به عنوان مهاجم کاذب در ترکیب تیم قرار می گیرد کارنامه خوبی است. به خصوص که تلاش های او در فاز تهاجمی منجر به ۵ پاس گل در تیم سپاهان شده است. گرفتن چهار پنالتی برای تیم نشان می دهد اگر او در این موقعیت ها توسط مدافعان حریف سرنگون نمی شد شانس زیادی داشت که شمار گل های خود را بیشتر کند.

به نظر نمی رسد موفقیت های محمد محبی به همین جا ختم شود. اشاره امان به فصل جاری است؛ عقد قرارداد با یک تیم خارجی می تواند فصل رویایی او را در سپاهان تکمیل کند. مذاکرات باشگاه گرانادا اسپانیا با سپاهان نتیجه بخش نبود؛ محمد محبی به دلیل عقد قرارداد سه ساله باید با رضایت این باشگاه تیم بعدی خود را انتخاب کند و چون از تیم های پرتغالی و ترکیه ای پیشنهادات جدیدی دریافت کرده به دنبال طرح این پیشنهادات با باشگاه و تصمیمی جدید در این زمینه است. با توجه به علاقه او برای بازی با تیم های خارجی هیچ بعید نیست بعد از همراهی سپاهان در بازی های لیگ قهرمانان آسیا مسیر تازه اش را انتخاب کند.

 

در مورد محمد محبی اما بد نیست بدانید او در باشگاه شاهین صعود به لیگ برتر را در همه رده های سنی تجربه کرد؛ از نونهالان تا بزرگسالان. او زننده گل صعود تیمش به لیگ برتر در هفته پایانی بازی های لیگ یک در برابر سرخپوشان پاکدشت (هوادار) بود. صعود به لیگ برتر به همراه عبدالله ویسی آخرین تجربه صعودش در تیم شاهین بود. هر چند خاطره این صعود با بازگشت دوباره این تیم به لیگ یک برای او تلخ شد. او این فصل هم زننده گل پایانی تیمش بود. در بازی سپاهان – پیکان که با نتیجه مساوی یک – یک خاتمه یافت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.