تسمه و ورق مسی محصول درآمدزای فباهنر

بیشترین میزان نرخ فروش محصول “فباهنر” در مردادماه از آن محصول «تسمه و ورق مسی» با ۱،۴۳۶،۵۱۶،۷۷۹ ریال بوده است

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت صنایع مس شهید باهنر در گزارش فعالیت ماهانه منتی به مردادماه سال جاری میزان درآمد عملیاتی حاصل‌شده طی این دوره را برابر با مبلغ ۳ هزار و ۲۷۱ میلیارد ریال شناسایی‌شده کرده و از ابتدای سال مالی تا انتهای مردادماه نیز درآمد ۱۷ هزار و ۳۸۶ میلیارد ریالی را از خود بر جای گذاشته، میزان سرمایه ثبت‌شده این شرکت طی این دوره یک هزار و ۱۲۵ میلیارد ریال ثبت‌شده است.

عملکرد ماهانه فباهنر+بورس نیوز

لازم به ذکر است که میزان درآمدی که فباهنر در مردادماه سال جاری به دست آورده از فروش محصولات در بازار‌های داخلی، صادراتی و همچنین ارائه خدمات کسب کرده که بیشترین میزان درآمد حاصل‌شده از فروش محصول در بازار داخلی بوده است.

میزان درآمد‌های ثبت‌شده فباهنر در مردادماه سال جاری

بر پایه این گزارش توس گروه تحقیق بورس نیوز، صنایع مس شهید باهنر در مردادماه با افزایش درآمد ۸ درصدی نسبت به دوره مشابه سال گذشته مواجه بوده و میزان درآمدی که از ابتدای سال مالی تا انتهای مردادماه به ثبت رسیده در مقایسه با سال گذشته ۹۰ درصد افزایش را شناسایی کرده است.

بیشترین میزان درآمد شناسایی‌شده فباهنر در مردادماه از محل فروش محصول «تسمه و ورق مسی» با مبلغ یک هزار و ۲۴ میلیارد ریال بوده که از فروش محصول در بازار داخلی به‌دست‌آمده است.

در مردادماه سال جاری مقدار فروش محصول این شرکت ۲.۱۸۹ تن بوده که بیشترین مقدار فروش را در بازار داخلی مشاهده می‌کنیم، همچنین بیشترین میزان نرخ فروش محصول در مردادماه از آن محصول «تسمه و ورق مسی» با ۱،۴۳۶،۵۱۶،۷۷۹ ریال بوده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.