بازی متفاوتی با عراق داریم/توان بیشتر نسبت به بازی با سوریه داریم

به گزارش خبرنگار مهر، دراگان اسکوچیچ در نشست خبری قبل از بازی تیم ملی فوتبال ایران مقابل عراق در انتخابی نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ گفت: بازی بسیار مهمی داریم. سه ماه پیش با عراق بازی کردیم اما حالا مربی و برخی بازیکنان این تیم تغییر کرده اند و بازی کاملاً متفاوتی داریم.

سرمربی تیم ملی ایران در خصوص پیروزی یک بر صفر مقابل سوریه در نبود خودش ادامه داد: مقابل سوریه نتوانستیم کیفیت کامل خودمان را نشان دهیم و حالا وقت این است که بتوانیم با تمام قوا بازی کنیم.

وی درباره زمان اندک حضورش در تمرینات تیم ملی ایران به دلیل ابتدا به کرونا تصریح کرد: در بازی با سوریه مشکلات زیادی داشتیم. بعضی از تیم‌های ملی این مزیت را دارند که بازیکنان خود را بیشتر در اختیار داشته باشند اما ما تنها دو روز بازیکنان لژیونر را در اختیار داشتیم. بازیکنان داخلی نیز شرایط ایده آلی نداشتند اما با توجه به رسیدن بازیکنان و حضور بیشتر آنها در تمرینات قطعاً بازی خیلی بهتری انجام خواهیم داد.

اسکوچیچ مربی جدید عراق بسیار خوب است و تجربه زیادی هم دارد. برای شناخت از این تیم فقط یک بازی آنها مقابل کره جنوبی را داشتیم که از آنها ببینیم. چیزهایی از عراق می‌دانیم که کلی است و ما در جریان آنها هستیم. باید بگویم مربی قبلی این تیم هم خوب بود اما من با این مسائل کاری ندارم و بازی خودمان را دنبال می‌کنیم.

سرمربی کروات تیم ملی ایران در پایان راجع به رکورد هشت برد پیاپی در هشت دیدار خاطرنشان کرد: این اتفاق خیلی خوبی است اما من فردا فقط به برد فکر می‌کنم نه چیز دیگر. مهم‌ترین چیز این است که تیم ملی ایران ذهنیت برنده دارد. ما دوست داریم هواداران هم باشند و با آنها بازی‌های خودمان را برگزار کنیم. اگر ما هستیم دلیلش بودن هواداران است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.