عزیزی خادم: با پیروزی بر عراق به بخشی از خوبی های مردم پاسخ دادیم

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال ایران در دومین دیدار مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر شامگاه سه شنبه برابر تیم ملی عراق به پیروزی ۳ بر صفر دست پیدا کرد تا با ۶ امتیاز صدرنشین گروه اول شود.

شهاب‌الدین عزیزی خادم پس از پیروزی قاطعانه ایران در دیدار مقابل عراق گفت: برد قاطع و پرگل تیم ملی فوتبال ایران مقابل عراق را به ملت بزرگ و شریف ایران تقدیم می کنیم و ضمن شکر و سپاس به درگاه الهی از تیم ملی، کادر فنی و همه نیروهای ستادی و پشتیبان تشکر و قدردانی می کنم.

رییس فدراسیون فوتبال افزود: این پیروزی به طور آشکار، هدیه خداوند به ملت ایران بود. امیدواریم که این پیروزها پاینده و مستمر باشد و ما شایسته این موهبت و لطف خدا باشیم.

وی در ادامه گفت: در نظام هستی ایمان و توکل به خدا، تلاش، همت، پشت کار، برنامه ریزی و … همیشه نتیجه بخش است. ما در این دوره، در کنار تدبیر و برنامه ریزی راهبردی و تلاش و تمرین… به طور جد بر عنصر توکل به خدا و الطاف خفیه الهی تاکید داشته و خواهیم داشت.

«هدف تیم ملی، کادر فنی و مدیریت فدراسیون فوتبال خوشحال کردن دل ملت بزرگ ایران است» عزیزی خادم ضمن بیان این جمله گفت: ملت بزرگ ایران سالهاست در شرایط سخت بر ارزشها و آرمانها و فضیلت های انسانی خود پایداری و شکیبایی کرده اند. امیدواریم که بخشی از خوبی‌های ملت ایران را با این پیروزی ها پاسخ بدهیم.

وی در پایان تصریح کرد: فوتبال برای ما وسیله افتخار آفرینی ، وحدت و انسجام ملی و سلامت و نشاط اجتماعی است. از خدا می‌خواهیم که فوتبال ما را وسیله رشد و اعتلای مادی و معنوی ما و جامعه قرار دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.