رییس بسیج مستضعفین: طرح شهید سلیمانی نتایج ارزنده ای داشته است 

به گزارش ایرنا، سردار غلامرضا سلیمانی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران در یاسوج اظهار داشت: این طرح ملی مردم پایه بوده که از آذرماه  ۱۳۹۹ با مشارکت سازمان بسیج مستضعفان کشور و وزارت بهداشت برای مقابله با بیماری کرونا آغاز شد. 

وی افزود: این طرح ملی بیانگر نقش آفرینی بسیج و مردم در کنار وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی کشور برای مقابله هر چه  بهتر با بیماری کرونا است. 

رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور بیان کرد: پیش بینی می شد که ماه های دی و بهمن سال گذشته آمار بالایی از فوتی های کرونا در کشور ثبت شود اما با اجرای طرح ملی شهید سلیمانی میزان شیوع این بیماری به طور قابل ملاحظه ای کاهش یافت و تعداد مرگ و میرها نیز به زیر ۵۰ نفر در روز رسید. 

سردار سلیمانی عنوان کرد: پس از کسب این موفقیت های قابل توجه و مهم مقرر شد که طرح ملی شهید سلیمانی با جدیت بیشتری در کشور استمرار داشته باشد.  

وی ابراز داشت: ایام نوروز ۱۴۰۰ به دلیل افزایش حجم مسافرت های مردم در کشور این طرح ملی تا اندازه ای دچار وقفه شد. 

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: پس از ایام نوروز امسال اجرای مرحله یا گام پنجم طرح ملی شهید سلیمانی در کشور آغاز و بخش واکسیناسیون نیز به آن افزوده شد. 

سردار سلیمانی اظهار داشت: اجرای این طرح ملی تا هروقت که لازم باشد در کشور تداوم خواهد یافت. 

وی افزود: حمایت از بیماران کرونایی نیازمند کشور در قالب طرح ملی شهید سلیمانی شامل تأمین دارو، کپسول اکسیژن و دستگاه اکسیژن ساز خانگی، واکسیناسیون و توزیع بسته های معیشتی است. 

رییس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: بر اساس توافق مسئولان این سازمان و وزارت بهداشت مقرر شد که ظرفیت واکسیناسیون بیماران کرونایی در مرحله یا گام پنجم این طرح ملی به ۲ برابر افزایش یابد. 

سردار سلیمانی عنوان کرد: افزایش ۲ برابری واکسیناسیون بیماران کرونایی در قالب طرح ملی شهید سلیمانی در کنار وزارت بهداشت  و دانشگاه های علوم پزشکی و از سوی سازمان بسیج مستضعفان کشور انجام می شود. 

وی ابراز داشت: اهدای تجهیزات آزمایشگاهی پیشرفته و وسایل ورزشی به مدارس کشور همراه با توزیع بسته های معیشتی و نوشت افزار بین دانش آموزان نیازمند در طرح ملی شهید سلیمانی پیش بینی شده و هم اینک در حال اجرا است. 

سردار سلیمانی گفت: ۲۰ میلیارد ریال کمک های نقدی و غیرنقدی اهدایی از سوی مردم و نیکوکاران به زودی بین دانش آموزان نیازمند و خانواده های آنان توزیع می شود. 

وی اظهار داشت: سازمان بسیج مستضعفان کشور برای ارائه آموزش و اعطای تسهیلات قرض الحسنه اشتغال به جوانان جویای کار کهگیلویه و بویراحمد آمادگی کامل داشته و علاوه بر آن نیز آماده ساخت واحدهای مسکونی در قالب انبوه سازی در استان برای کمک به رفع مشکل  مسکن مردم است. 

سردار سلیمانی افزود: این سازمان خدمتگزار مردم تمامی نقاط کشور از جمله کهگیلویه و بویراحمد برای رفع مسائل، مشکلات و نیازهای  آنان در زمینه های مختلف است. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.