معاون استاندار: مشکل اُفت فشار آب آشامیدنی شهر باشت رفع می‌شود

 کیامرث حاجی زاده شامگاه  شنبه  پس از بازدید از برخی پروژه های عمرانی باشت، در گفت و  گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مخزن بزرگ ذخیره آب آشامیدنی شهر باشت احداث شده و به دلیل نداشتن برق هنوز راه اندازی نشده است.

وی بیان کرد: با هماهنگی های انجام شده شرکت توزیع نیروی برق و اداره کل آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد مکلف شده اند تا هفته آینده برق مخزن آب آشامیدنی شهر باشت را تامین و با راه اندازی آن زمینه پایداری آب آشامیدنی در این شهر را فراهم کنند.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنین به بازدید از طرح ساخت جاده میلتم شهرستان باشت اشاره کرد و گفت: عملیات اجرایی این جاده مهم با توجه به وجود تعداد زیادی روستا در این مسیر هر چه زودتر باید از سرگرفته شود.

حاجی زاده بیان کرد: پیمانکار این طرح تعلل کرده و در صورتی که ساخت جاده ملیتم تا چند روز آینده شروع نشود پیمانکار خلع ید خواهد شد.

وی بیان کرد: پل اصلی این طرح احداث شده و بخشی از جاده نیز  ساخته شده و تنها ۶  کیلومتر این طرح باقی مانده است.

سید مسعود حسینی، فرماندار باشت نیز در این بازدید با اشاره به سرمایه گذاری های هنگفت انجام شده برای اجرای این طرح ها گفت: راه اندازی مخزن بزرگ شهر باشت و تکمیل جاده ملیتم مطالبه جدی شهروندان این شهرستان است که امید می رود هرچه زودتر محقق شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.