آمریکا هرگز دوست ایران نبوده و نخواهد بود / تلاش نافرجام رسانه های خارجی برای تطهیر چهره آمریکا در نگاه ایرانیان

نقش آمریکا در آغاز جنگ تحمیلی عراق علیه ایران بر کسی پوشیده نیست و عراق با چراغ سبز آمریکا به ایران حمله کرد. درواقع در عمده اتفاقات اصلی که منجر به چالشهای جدی برای سرزمین ایران بوده است نقش ایالات متحده آمریکا بشدت پر رنگ و غیر قبل انکار است .

نقش آیزنهاور” و “والس” (رییس سازمان سیا) در آمریکا برای شکل گیری و تحقق کودتای ۲۸ مرداد که منجر به سقوط دولت قانونی مصدق شد و ایران را برای سالها به عقب برگرداند یکی از جنایات آمریکایی ها علیه سرزمین ایران بوده است .

تعداد جنایات آمریکایی ها در ایران از حساب خارج است .

در حاشیه نشست کشورهای اروپایی و آمریکایی که با حضور مجازی چین و روسیه شکل گرفت ، تلاش های زیادی برای همسو نشان دادن ملت ایران با ایالات متحده مشاهده شد و رسانه های فارسی زبان همچون ایران اینترنشنال به این موضوع پرداختند که ایرانیان با ایالات متحده آمریکا همسو تر از دولت و حکومت ایران هستند .

از این جهت که ایرانیان بخاطر شرایط اقتصادی و بخشی هم بدلیل ناکارآمدی سیستمهای اداره کشور در سالهای گذشته و در حال حاضر، با مشکلات معیشتی روبرو هستند و هم اکنون بر کسی پوشیده نیست که رانت خواری و فساد در بخش های مختلف منجر به دل آزردگی و ناراحتی مردم ایران گشته است . اما استفاده از این موضوع به عنوان راه فراری از جنایات آمریکایی ها علیه ملت ایران در بزنگاه های تاریخی هرگز مورد قبول مردم ایران قرار نخواهد گرفت .

اینکه سیستمهای اداره کشور دچار فساد شده و راهکاری حل آن ، شفاف سازی و آزاد کردن جریان سالم اطلاع رسانی و در سوی دیگر برخورد با عوامل فساد و ویژه خواران است ، کاملا مورد اتفاق همگان در داخل کشور قرار گرفته است .

اما تلاش سخیف رسانه های خارجی برای همسو نشان دادن مردم ایران با دولتمردان آمریکایی که حتی یک لحظه به منافع مردم ایران فکر نخواهند کرد ، ظلم بزرگ و حرکتی ناشی از عدم شناخت مردم سرزمین ایران است .

غلبه بر مشکلات اقتصادی و مبارزه با فساد در جای جای ایران ، یک مسئله وحدت بخش و امید آفرین است که می تواند مردم را برای حفظ و حراست از این کشور پهناور محکم تر و متحد تر نماید و دولت های مستقر می توانند با شفافیت و ایجاد محدوده امن برای مبارزان حقیقی با فساد و رانت خواری ، در قلب مردم جای باز نماید .

اگر امروز دولت های ضعیفی چشم طمع در اتحاد ملت ایران دوخته اند، با حفظ اتحاد ملی و نمایش “قدرت عدالت” و قطع دست نا اهلان و مفسدان از اموال ملی ، این خواب برای همیشه برای بدخواهان این سرزمین آشفته خواهد شد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.