درخواست باشگاه استقلال از رئیس فدراسیون فوتبال و نهادهای نظارتی

به گزارش خبرنگار مهر، از زمان حضور مصطفی آجورلو در باشگاه استقلال تلاش او برای در اختیار گرفتن تبلیغات محیطی آغاز شد و هر چند در این راه به موفقیتی دست پیدا نکرد اما تلاش‌هایشان را ادامه داد.

باشگاه استقلال علاوه بر اینکه قصد دارد تبلیغات محیطی را در اختیار بگیرد، قبل از دیدار برابر پرسپولیس هم در نامه‌ای به سازمان لیگ اعلام کرد که نشست خبری دیدار با سرخپوشان هم باید در این باشگاه برگزار شود.

هر چند سازمان لیگ برتر برابر این درخواست استقلال مخالفت کرده است اما آجورلو در نامه‌ای که عصر امروز چهارشنبه منتشر شده از رئیس فدراسیون فوتبال خواسته است که به این موضوع ورود و تبلیغات محیطی را در اختیار باشگاه استقلال قرار دهد.

براساس اعلام باشگاه استقلال: «در این نامه مدیرعامل استقلال با اشاره به جلسات و توافقات پیشین در خصوص تبلیغات محیطی، از سنگ اندازی‌های برخی افراد در سازمان لیگ در مسیر باشگاه استقلال سخن گفت.

بخشی از این سنگ اندازی‌ها که در نامه به آن به صورت مفصل اشاره شده، مربوط به تبلیغات محیطی است و بخشی دیگر از آن اشتباهات پیاپی داوری، محرومیت غیر قانونی دو بازیکن استقلال در مصاف با گل‌گهر و … است.

آجورلو در این نامه ضمن اشاره به شعار انتخاباتی عزیزی خادم در خصوص قرار گرفتن تبلیغات محیطی به باشگاه‌ها، خواهان همکاری رئیس فدراسیون فوتبال جهت اختصاص این حق به باشگاه استقلال شده است.

رو نوشتی از این نامه به وزارت ورزش، نهادهای امنیتی و نظارتی هم ارسال شده است.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.