استقلال مشکلات تاکتیکی دارد/ وضعیت پرسپولیس هم مطلوب نیست

ستار همدانی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به تساوی تیم فوتبال استقلال در هفته هفتم لیگ برتر برابر صنعت نفت آبادان گفت: استقلال از ابتدای فصل مشکلات تاکتیکی زیادی دارد که به لحاظ فنی در هر بازی دیده می‌شود. خط میانی استقلال مقتدر نیست و بازیکنان این بخش نمی توانند مهاجمان را تغذیه کنند. بازیکنان خارجی هم چندان امیدوارکننده ظاهر نشدند؛ خصوصا «ژستد» که عملکرد خوبی در استقلال نداشته است.

هافبک پیشین استقلال افزود: وقتی به دنبال بازیکن خارجی می روید یعنی باید بازیکنی باشد که «یک سر و گردن» از فوتبالیست های داخلی بالاتر باشد اما متاسفانه ژستد گره ای از بازی باز نکرده است و هنوز نتوانسته عملکرد قابل قبولی داشته باشد. البته «یامگا» بهتر از او بوده و لی او هم آنطور که انتظار می رفت بازی نکرده است.

وی در مورد خط دفاع آبی پوشان هم گفت: ساختار دفاعی استقلال در چند بازی گذشته خوب بوده و آنها توانسته اند عملکرد خوبی در لیگ داشته باشند.

همدانی در مورد تقابل استقلال با پرسپولیس در روز شنبه تاکید کرد: هر دو تیم بالای جدول و به هم نزدیک هستند و می توانند یک بازی خوب را به نمایش بگذارند. البته پرسپولیس هم چندان وضعیت مطلوبی ندارد. آنها هم مشکلاتی دارند که نتوانسته اند آن را حل کنند.

هافبک پیشین استقلال در خصوص شرایط داوری و اعتراضاتی که به موضوع قضاوت ها می‌شود، یادآور شد: اگر قرار است داور خارجی برای دربی بیاورند باید برای تمام بازیها این اتفاق صورت بگیرد. همه تیم ها نسبت به وضعیت داوری معترض هستند و این چالش داوری باعث شد بحث زیادی در این خصوص صورت بگیرد. بازیکنان استقلال باید تمرکزشان روی بازی باشد و وارد این حواشی نشوند.

همدانی در پایان در خصوص انتخاب دروازه بان استقلال برای دیدار با پرسپولیس و احتمال حضور سیدحسین حسینی درون دروازه گفت: انتخاب دروازه بان بسته به سلیقه سرمربی دارد.باید ببینیم کدامیک از دروازه بان های استقلال در تمرینات عملکرد بهتری داشته اند اما به نظر من تجربه می تواند در این بازی نقش مهمی داشته باشد و هر کدام از گلرها که با تجربه تر باشند می توانند آرامش بیشتری به تیم بدهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.