غیر از صحنه دقیقه ۸۷ صحبت دیگری ندارم/اگر با من مشکل دارند می‌روم

به گزارش خبرنگار مهر، حساس‌ترین دیدار هفته هشتم بیست و یکمین دوره رقابت‌های فوتبال لیگ برتر از ساعت ۱۶:۱۵ دقیقه امروز شنبه ۱۳ آذر به قضاوت موعود بنیادی فر بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی تهران آغاز شد که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

فرهاد مجیدی در نشست خبری بعد از این بازی گفت: من به جز صحنه دقیقه ۸۷ بازی هیچ صحبت دیگری ندارم. البته اگر فردا پیشکسوتان، فرگوسن‌های وطنی و جراید نمی‌گویند از ما جلوتر هستند، داوران از ما ۶ امتیاز گرفته‌اند. در بازی با صنعت نفت آبادان و این بازی هم همینطور بود.

وی افزود: اگر با فرهاد مجیدی مشکل دارند بگویند من بروم. هواداران چه گناهی دارند. بگویند من می‌روم تا برای فرد دیگری پنالتی بگیرند.

سرمربی استقلال با اشاره به صحنه مشکوک به پنالتی در دقایق پایانی تصریح کرد: چطور داور که نزدیک صحنه بود، پنالتی نگرفت اما من از ۴۰ متری تشخیص دادم؟ در نیمه اول من دقیقاً هم روی خط آفساید بودم. مطمئن هستم که آن صحنه هم آفساید نبود.

فرهاد مجیدی که پیش از این درخواست کرده بود تکنولوژی کمک داور ویدئویی وارد فوتبال ایران شود، در این نشست خبری با تکرار این درخواست، گفت: جان مادرتان، جان بچه‌هایتان VAR را بیاورید! من الان باید با ۲۰ امتیاز در صدر قرار می‌گرفتم.

سرمربی استقلال در پایان گفت: اگر درباره صحنه دقیقه ۸۷ سوالی نیست، من حرفی درباره بخش‌های دیگر بازی ندارم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.