بهانه‌های دربی از شیوه تیمی جلوتر افتاد/ مربیان دنبال هیاهو بودند

ناصر ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به تساوی بدون گل استقلال و پرسپولیس در دربی ۹۷ پایتخت گفت: متأسفانه کیفیت فنی مطلوبی را از دو تیم شاهد نبودیم. تعداد پاس‌های تأثیرگذار در زمین مسابقه کم بود. نحوه ارسال توپ به خط حمله در هر دو تیم ایراد داشت. این موضوع نشان دهنده ضعف خط میانی است.

مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس افزود: یکی از بی محتواترین و بی برنامه‌ترین بازی‌های استقلال و پرسپولیس را تماشا کردیم. هیچ‌یک از دو تیم برنامه‌ای نداشتند. مشخص هم بود که از این تساوی خوشحال هستند. حاشیه‌های بازی بیشتر از تأثیرات فنی‌اش بود.

ابراهیمی درباره تأثیر دعواهای لفظی مصطفی آجورلو و مجید صدری مدیران دو باشگاه در دربی، افزود: دعواهای مدیریتی به این دیدار حساسیت بیهوده داده بود. اینکه حساسیت در این بازی فوق‌العاده است شکی نیست اما دلیلی نمی‌شود هیچ برنامه‌ای وجود نداشته باشد. تعجب می‌کنم چرا مدیران دو تیم به جای از بین بردن فضای منفی، خودشان هم مجذوب فضای مزخرف مجازی شدند. از آقایان سیاسی بعید است حرف از دخالت سیاست در قهرمانی‌های پرسپولیس بزنند. مگر می‌شود موفقیت‌های کسی را نادیده گرفت و گفت صرفاً نفوذهای سیاسی جام آورده است؟ خود این آقا هم سیاستمدار است و برای خودش هم زدن چنین حرف‌هایی برای فوتبال ایران بد است!

بهانه‌های دربی از شیوه تیمی جلوتر افتاد/ مربیان دنبال هیاهو بودند

دربی ۹۷

وی با اشاره به آمار صفر شوت به سمت دروازه، تاکید کرد: مهاجمان دو تیم کاملاً ابتدایی بازی کردند. فقط دوست داشتند با داور بحث کنند و انگار برایشان مهم بود دوربین تلویزیون آنها را نشان می دهد.

سرمربی پیشین پرسپولیس درباره رفتار نیمکت نشینان استقلال و پرسپولیس گفت: من پنجاه سال مربی بودم و خیلی کم کارت گرفتم اما نمی‌دانم چرا مربیان استقلال و پرسپولیس دوست داشتند هیاهوی بیشتری نسبت به بازیکن داشته باشند.

او ادامه داد: رفتار اعضای دو تیم غیر حرفه ای بود. متأسفانه از ابعاد فنی و اخلاقی هیچ چیزی ندیدیم.

ابراهیمی در پایان خاطرنشان کرد: فوتبال غیر حرفه ای داریم و رقابت بین تیم‌های بدون تاکتیک است. قهرمانی هم بین خودشان است و برای موفقیت در بازی‌های بین‌المللی واقعاً نیاز به کار اساسی داریم. واقعاً هیچکدام از بازیکنان دیروز در حد تیم ملی نبودند. وحید امیری که همیشه حرفه ای بود هم در بازی دیروز هیچ کاری نکرد.

بهانه‌های دربی از شیوه تیمی جلوتر افتاد/ مربیان دنبال هیاهو بودند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.