راه اندازی ساوا (سامانه انتخاب وکیل آنلاین)


وکیل ممتاز کشور، با راه اندازی سامانه آنلاین انتخاب وکیل یک تحول در جهت رفع نیازهای حقوقی شهروندان برداشت.
به گزارش زاگرونا؛ دکتر هومان عسکری همین روزها از سامانه ساوا رونمائی خواهد کرد.
دکتر عسکری در توضیح این تحول به زاگرونا گفت: اکثر پرونده های قضایی که در دادگاه های سراسر کشور مطرح میشوند، متاسفانه به این دلیل که طرفین دعوا یک وکیل کار بلد و متخصص همراهشان نیست، اغلب شکست خورده و یا بهتر است بگوییم به نتیجه مطلوب نمی‌رسند و علت اصلی آن هم ترس از تامین هزینه های مرتبط در رابطه با اخذ وکیل و متخصص امور حقوقی می باشد. اما زمان آن رسیده است که دیگر در این رابطه نگران نباشید، چرا که با اپلیکیشن ساوا می توانید در کلیه زمینه های حقوقی و قضایی در سراسر کشور در کمترین زمان ممکن با هزینه های باور نکردنی و به صورت آنلاین یک وکیل یا مشاور کار بلد و متخصص در امور حقوقی، همیشه و هر زمان از شبانه روز به همراه خود داشته باشید.
به گفته عسکری این سامانه علاوه بر سایت اصلی دارای دو بخش اپلیکیشن وکیل و اپلیکیشن موکل می باشد.
وی با بیان اینکه فعلا اولویت این سامانه حمایت از موکلین و وکلا بویژه هم استانی های مان می باشد. از همین رو موکلین از گچساران و باشت می توانند با تماس با شماره های اعلام شده از سرویس خدمات مشاوره مجانی بهره مند شوند. همچنین در بخش انتخاب وکلای محترم، وکلای عزیز هم استانی در اولنیت قرار خواهند گرفت.
جهت هماهنگی جلسات یا پیگیری پرونده‌ها، از ساعت ۱۴ الی ۲۱ با شماره تلفن‌ ساوا، تماس بگیرید.
۰۲۱۲۸۱۱۱۱۳۶
به گزارش زاگرونا؛ ساوا پیش زمینه تاریخی به این شرح دارد؛
گروهی از وکلای سامانه ساوا از سال ۱۳۹۰ فعالیت جدی و مستمر خود را در خصوص موضوعات مختلف حقوقی و قضایی در سراسر ایران آغاز نمود. در سال های اخیر تعداد بی شماری مشاوره های حقوقی حضوری و غیرحضوری، آنلاین و آفلاین انجام گرفته که بعضی از آنها همان مرحله مشاوره مشکلشان حل شده یا از پیشامد ناگواری در آینده پیشگیری کرده اند و بعضی هم به وکلای مجموعه وکالت داده اند تا پیگیر پرونده آنها جهت احقاق حقوق مسلم و قانونی آنها باشند.

مسئولیت اجتماعی ساوا
مسئولیت اجتماعی ما در ارتقای آگاهی و دانش عمومی در زمینه مسائل حقوقی و قضایی است تا از این طریق هیچ هم وطن ایرانی به خاطر نا آگاهی از اطلاعات حقوقی و قانونی درگیر مشکلات کوتاه مدت و بلندمدت نشود، چک یا سفته‌ای را امضا نکند و یا تحویل نگیرد، هیچ سند یا قرارداد خرید و فروش و اجاره و مشارکتی را بدون اطلاع کافی از موضوعات حقوقی و قضایی امضا نکند و هیچ کالا و محصولی از جمله فرش دستباف، مبل، خودرو و … را بدون هماهنگی با کارشناس رسمی مربوطه و بدون اطلاع از اصالت محصولات و خدمات خریداری نکنند. وکالت با مطالعه آکادمیک و نظری صرف به نتیجه مطلوب نمی‌رسد بلکه حیطه و آوردگاه اقدام، تلفیقی از دانش تخصصی و تجربه عملی است.
تخصص و تعهد ساوا
ساوا با همراهی و همکاری جمع کثیری از وکلای پایه یک دادگستری عضو کانون وکلای دادگستری و مرکز امور مشاوران قوه قضاییه، در موضوعات مختلف حقوقی برحسب مورد، مشاوره عمومی و تخصصی، وکالت دادگستری، کارشناسی و داوری امور حقوقی، قضایی و …. و فقط از دانش و توان علمی وکلای خود جهت پیشبرد پرونده‌هایی که حتی ۱% قابل دفاع باشند استفاده می‌نماید. به رغم اینکه در اوضاع فعلی جامعه، ادعاهای واهی مبنی بر نفوذ و رابطه با مقامات قضایی، رایج است اما اغلب واقعیت نداشته و امکان تحقق ندارد حتی در بسیاری موارد موجب اخلال و اشکال در روند انجام کار خواهد شد لذا توصیه خیرخواهانه ساوا صرفاً فعالیت در راستای قانون و منطبق با مفاد قوانین است.
وکالت تضمینی
وکالت تضمینی، تخلف انتظامی محسوب می‌گردد بنابراین ساوا با بررسی اظهارات، مدارک، مستندات، ظرافت‌ها، اوضاع و احوال پرونده‌ها و موضوعات مطروحه صرفاً نظر فنی و تخصصی خود را به منظور اتخاذ تصمیم مقتضی موکلین اعلام خواهد نمود و در این راستا با شناخت مطلوب و موثر از مراجع قضایی و نحوه تفسیر و اجرای قوانین در شعب دادگاه‌ها و دادسراها، تجربه و تخصص خود را به استحضار مراجعین و موکلین خواهد رساند مضافاً اینکه با عنایت به شیوه نامه، اهداف و سیاست‌های وکالتی ساوا که برگرفته از سوگند نامه کانون وکلای دادگستری و مطابق با مقررات انتظامی می‌باشد هرگونه تبلیغ گمراه کننده را خلاف شأن وکیل می‌دانیم و در تمامی قراردادهای منعقده این مطلب را اکیداً اعلام خواهیم داشت.

ویژگی های خاص ساوا
شبانه روزی می باشد/ در تمام ساعات به صورت آفلاین و آنلاین پاسخگو هستیم/ وکالت تخصصی/ وکلا و مشاوران در حوزه‌های تخصصی پاسخگوی کاربران می‌باشند .
ساوا در چه حوزه هائی وارد می شود؟
جرایم رایانه‌ای/ دعاوی خانواده/حقوقی و قراردادها/شرکت‌ها/دعاوی حقوقی/ دعاوی کیفری/دعاوی ملکی/فضای مجازی و سایبری/ثبت احوال/وصول مطالبات/نظارت بر قراردادها/ دعاوی دیوان عالی کشور/ دیوان عدالت اداری و …

لینک سایت ساوا اپ
savaapp.com
لینک اپلیکیشن موکل
m.savaapp.com
لینک اپلیکیشن وکیل
vokala.savaapp.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.