استقلال-سپاهان جنگ صدرنشینی موقت در آزادی/نویدکیا هت تریک می‌کند؟

به گزارش خبرنگار مهر، در تنها بازی از اولین روز هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، تیم‌های استقلال و سپاهان از ساعت ۱۶ امروز سه شنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند. در پایان هفته نهم سپاهان با ۱۹ امتیاز در رده دوم و استقلال با ۱۷ امتیاز در رده چهارم قرار دارند.

شرایط جدول به گونه‌ای است که هر یک از دو تیم در صورت پیروزی این فرصت را دارند تا به صورت موقت به صدر جدول صعود کرده و برای تثبیت این صدرنشینی احتمالی در انتظار نتایج دیگر بازی‌ها در روز چهارشنبه باشند.

استقلال بدون محروم به این میدان می‌آید اما وریا غفوری به دلیل مصدومیت همانند دو بازی گذشته، همراهی با استقلال را از دست داده است.

فرهاد مجیدی سرمربی آبی‌پوشان در بازی قبل هم در شرایطی پیکان را شکست داد که غفوری به دلیل مصدومت غایب بود.

از جذابیت‌های ویژه این بازی، اولین تقابل مسعود ریگی هافبک سپاهان با همبازیان سابقش در استقلال است که این اتفاق در ورزشگاه آزادی رخ می‌دهد. به جز ریگی، نورافکن و شهباززاده هم از دیگر بازیکنان سپاهان هستند که پیش از این بازی کردن در استقلال را تجربه کرده‌اند.

در تیم استقلال هم سیاوش یزدانی بازیکنی است که قبل از حضور در استقلال بازی با پیراهن سپاهان را تجربه کرده و در این فصل یکی از ستون‌های دفاعی آبی‌پوشان محسوب می‌شود.

سال گذشته و زمانی که محرم نویدکیا برای نخستین بار سرمربی سپاهان شد، توانست در هر دو دیدار رفت و برگشت برابر استقلال به پیروزی برسد. در بازی رفت، هدایت استقلال با محمود فکری بود و در بازی برگشت فرهاد مجیدی روی نیمکت آبی‌ها نشسته بود. باید دید آیا مجیدی می‌تواند جلوی هت تریک پیروزی‌های محرم نویدکیا برابر استقلال را بگیرد یا سرمربی سپاهان به روند موفقیت‌آمیز خود ادامه می‌دهد.

قضاوت این بازی بر عهده بیژن حیدری با کمک‌های سعید علی نژادیان و علی میرزابیگی است. داور چهارم مرتضی منصوریان و ناظر این بازی رحیم رحیمی مقدم است.

سایر بازی‌های هفته دهم فردا چهارشنبه پیگیری خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.