گل‌محمدی : تصمیم داور اشتباه باشد به خیلی چیزها مشکوک می‌شویم

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی گل محمدی پس از پیروزی سه بر یک پرسپولیس مقابل پیکان تهران در هفته دهم لیگ برتر فوتبال گفت: بازی خیلی خوبی بود. دیدار درگیرانه ای داشتیم و خیلی از دقایق بازی فیزیکی شد. نتیجه‌ای که می‌خواستیم را گرفتیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس افزود: پیکان تیم دونده ای دارد. انصافا بازیکنان ما انرژی زیادی برای بازی گذاشتند. در جریان مسابقه به سه گل رسیدیم. خیلی خوب بودند و جنگیدند. این برد را باز هم به هواداران تبریک می‌گویم.

او درباره عدم حضور تماشاگران در استادیوم دستگردی برای تماشای بازی این تیم تاکید کرد: آنها در ورزشگاه نیستند اما انرژی مثبت آنها را احساس می‌کنیم.

گل محمدی در خصوص جنجال بر سر اعلام پنالتی برای پیکان تهران تصریح کرد: دو بر صفر پیش بودیم و صحبتی که از بیرون به ما گفتند این بود که حامد لک توپ را زد. من فکر می‌کنم داور اشتباه کرد.

یحیی ادامه داد: فشار خیلی زیادی را تیم ما از بحث داوری تحمل می‌کند. شرایط خیلی سختی را داشتیم. الان هم اگر بازی دو – دو می‌شد کار برای تمام مجموعه سخت می‌شد.

سرمربی پرسپولیس در پایان درباره این موضوع گفت: امیدوارم داور به درستی اعلام پنالتی کرده است چون در غیر این صورت به خیلی چیزها آدم مشکوک می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.