تعجب گل‌محمدی از رها شدن ماجرای یک خارجی/واکنش به جذب گلر استقلال

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از پیروزی چهار بر صفر پرسپولیس مقابل ویستا توربین تهران گفت: در نیمه اول خوب نبودیم و خودم انتظار داشتم بهتر بازی کنیم. باید به بازی سرعت می‌دادیم ولی این اتفاق رخ نداد.

وی ادامه داد: خواسته‌هایی که از بازیکنان داشتم در نیمه دوم انجام شد و با تحرک بیشتر و پاس‌های بهتر توانستیم به گل برسیم.

سرمربی پرسپولیس درباره انتخاب ترکیب امروز سرخپوشان افزود: ترکیب نیمه اول برای اولین بار امسال انتخاب شد. به همین دلیل کمی ناهماهنگ بودیم ولی دلیل نمی‌شود بگوییم تیمی که نیمه دوم بازی کرد، بهتر بود. اگر در نیمه دوم نفرات بهتر کار کردند به خاطر هماهنگی همه بازیکنان بود.

وی درباره روند پرسپولیس ادامه داد: چنین بازی‌هایی کار را برای ما سخت می‌کند چون فوتبال به هم نزدیک شده و تیم‌ها فاصله زیادی با هم ندارند.

سرمربی سرخپوشان ادامه داد: در مجموع خوشحالم با برد راهی مرحله بعد شدیم و گل‌های خوبی به ثمر رساندیم.

گل محمدی خاطرنشان کرد: باید خودمان را برای بازی با ذوب‌آهن آماده کنیم چون زیاد فرصت نداریم و باید خوب ریکاوری کنیم. از بازیکنانم تشکر می‌کنم که بازی خوبی انجام دادند. ضمن اینکه همه بردهای پرسپولیس متعلق به هواداران است و مبارک آنها باشد.

سرمربی تیم پرسپولیس درباره پرداخت طلب گابریل کالدرون باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه از سوی فیفا تاکید کرد: واقعا پرونده سنگینی بود و خوشبختانه باشگاه بدهی او را تسویه کرد ولی هنوز بازیکنان جدید ما مشکل دارند و قرارداد آنها ثبت نشده است.

یحیی ادامه داد: بحث ITC هنوز باقی مانده است. متاسفانه یکی از بازیکنان تاجیک ما مصدوم شد و بقیه بازی ها تا نیم فصل اول را از دست داد. در مجموع جای تشکر از آقای صدری دارد که زحمت زیادی کشید چون در وضعیت اقتصادی این روزها تامین ۸۰۰ هزار دلار کار سختی است.

او در ادامه با انتقاد از عدم رسیدگی به پرونده آنتونی استوکس تصریح کرد: استوکس هم تیم را رها کرد و رفت ولی از او شکایت صورت نگرفت. متاسفانه باشگاه کار خیلی بدی انجام داد که ITC او را صادر کرد. پرونده‌ای که می‌شد بابت آن غرامت بگیریم حالا او پول می خواهد. واقعا چرا از او شکایت نشد؟

سرمربی سرخپوشان پایتخت افزود: اگر بازیکنی جذب می‌شود باید به فکر بودجه اش هم بود ولی در بحث استوکس باید ببینیم چرا از این بازیکن شکایت نشد. قطعا این موضوعات باید پیگیری شود.

گل‌محمدی با تکرار موضع خود درباره جذب رشید مظاهری گفت: روز گذشته هم از من سوال کردند و من جواب دادم.این صحبت‌ها گمانه زنی است و هر کسی بر اساس تصورات خودش اسمی می‌برد و همه روی آن زوم می‌کنند. ۶ هفته تا پایان نیم فصل داریم و تمرکزمان روی بازی هاست. اصلا به فکر نقل و انتقالات و این مسائل نیستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.