پایان تصویربرداری «جشن سربرون»/سوء‌تفاهم درباره افزایش بودجه صداوسیما

حسن نجاریان، روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا با اعلام این که تصویربرداری دو روز پیش به اتمام رسیده، اظهار داشت: آخرین لوکیشن اصلی جشن سربرون، شهرک غزالی بود و پس از آن حدود پنج روز در بیابان‌های خاوران مشغول کار شدیم و سکانس‌های جنگ سایه سر را ضبط کردیم. الان درگیر مراحل پس از تصویربرداری هستیم و باید با گروه‌های مختلف تسویه حساب مالی کنیم.

وی با بیان این نکته که جلوه های ویژه سریال خیلی زیاد و زمان‌بر است، افزود: احتمالا این مرحله حدود دو سه ماه طول بکشد. با توجه به این که سریال ما عید و ماه رمضان پخش نمی‌شود، شاید خرداد سال آینده به آنتن برسد. البته هنوز زمان پخش آن قطعی نشده است.

تهیه‌کننده جشن سربرون افزود: این سریال را با شرایط بسیار سخت کرونایی توانستیم تمام کنیم. این اثر دو بار برای کرونا، یک بار برای آسیب دیدگی بازیگر اصلی و یک بار به خاطر مسائل مالی متوقف شد. امیدوارم سریالی باشد که ارزنده محسوب شود و خستگی از تن همه عوامل همه دربیاید.

نجاریان با اشاره به نکته‌ای درباره بودجه صداوسیما، تاکید کرد: جمله ای از من درباره افزایش بودجه ۵۶ درصدی صداوسیما نقل شده که منجر به سوء تفاهم شده است. من توضیح دادم که جزو مدیران سازمان صداوسیما نیستم و آنها باید تصمیم بگیرند. نظر من این است که بهتر است با این بودجه کارهای نمایشی را قوت بدهند.

پایان تصویربرداری «جشن سربرون»/سوء‌تفاهم درباره افزایش بودجه صداوسیما

به گزارش ایرنا، سریال ۴۵ قسمتی جشن سربرون به تهیه‌کنندگی حسن نجاریان و کارگردانی مجتبی راعی است. این مجموعه به سفارش سیما فیلم تولید می‌شود و به روایت دوران قبل از مشروطه می‌پردازد.

در خلاصه داستان جشن سربرون آمده است: بهادر کدخدای ایل پوسان با کدخدای طایفه همسایه سرخو رقابت و مخالفتی دیرینه دارد. مدتی است آتش کینه‌ها خاموش شده است تا اینکه سرخو با اعتماد به نفس به خواستگاری دختری زیبا و کم سن و سال بهادر جهان پسند می‌آید. غافل از اینکه قرار است مدتی بعد جهان پسند به عقد پسرعموش درآید. بهادر قاطعانه با این وصلت مخالفت می‌کند. زخم‌های کهنه سرباز می‌کنند. هر دو طایفه از کدخدای خود حمایت می‌کنند. درگیری ابعاد بزرگتری می‌یابد و بهادر تلاش بزرگی را آغاز می‌کند.

حسین محجوب، محمود پاک نیت، لاله اسکندری، فرخ نعمتی، قاسم زارع، داریوش کاردان، میرطاهر مظلومی و رامین ناصرنصیر از بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.