«منجنیق» و «پهپاد»؛ وقتی قاچاقچیان برای ترانزیت موادمخدر دیوارهای مرزی را دور می‌زنند

 معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: برای اینکه در شرایط فرهنگی تاثیرگذار باشیم باید تلاش کنیم آگاهی را تبدیل به باور کنیم و از ظرفیت گروه های اجتماعی همچون هنرمندان، ورزشکاران، نخبگان و… استفاده کنیم.

به گزارش ایسنا، محمد جمالو در مراسم «افتتاحیه کارزار اجتماعی سراسری آموزشی اطلاع رسانی سازمان‌های مردم نهاد سراسر کشور» گفت: در این کارزار اجتماعی، قرار است اطلاعاتی مرور شود و برای تبدیل آگاهی به باور تلاش کنیم.

وی یادآور شد: برای اینکه در شرایط فرهنگی تاثیرگذار باشیم باید تلاش کنیم آگاهی را تبدیل به باور کنیم و از ظرفیت گروه های اجتماعی همچون هنرمندان، ورزشکاران، نخبگان و … استفاده کنیم.

معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکتهای مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر با اشاره به ۱۰ مهارت مهم گفت: مهارت تصمیم‌گیری آنی یکی از این مهارتها است، باید اجازه تمرین این مهارتها داده شود و همگی کار گروهی و جمعی را فرا بگیرند، همچنین از مکانیزمهای آموزشی فعال در این راستا استفاده شود.

جمالو در ادامه از سمن ها خواست که هزینه‌های اشتباه و غلط نداشته باشند و در جهت کیفی سازی آموزش حرکت کنند.

جمالو در پایان، اختتامیه این کارزار را دهه آخر بهمن ماه اعلام کرد و گفت: تلاش داریم در صورت موفقیت، این کارزار را بعد از بررسی نقاط قوت و ضعف در دوره های آتی نیز برگزار کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: تمام مرزهای کشور را دیوار کشیده‌ایم تا مانع ترانزیت مواد مخدر شویم، اما متاسفانه از راه‌های دیگری مانند منجنیق، پهپاد و … برای انتقال مواد مخدر استفاده می‌شود. ما شهدای زیادی در این راه دادیم و سازمان ملل نیز بارها از ایران بابت تلاش هایش در راستای مبارزه با مواد مخدر تقدیر کرده است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.