دو آلبوم مجید انتظامی در راه بازار موسیقی و زرشک زرین سهم خوانندگان پاپ

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، بازار موسیقی در نخستین هفته از زمستان ۱۴۰۰ گرم تر از روزهای گذشته، تازه ترین آثار خود را در اختیار علاقه مندان قرار داد و رویدادهای تازه ای در این عرصه رقم خورد که در ادامه به برخی از این موارد اشاره می شود.

زرشک زرین از آن خواننده ماکان بند شد

در هفته ای که گذشت، بر اساس نظرسنجی رادیو صبا، محسن چاوشی محبوب ترین خواننده پاپ در ۱۰ سال اخیر شد اما زرشک زرین به ضعیف ترین گزینه رأی گیری یعنی امیر مقاره، خواننده گروه ماکان بند و آرش عدل پرور، خواننده موسیقی پاپ تعلق گرفت چرا که این دو خواننده بدون داشتن سابقه بازیگری در دو سریال نقش آفرینی کردند.

محسن چاوشی محبوب ترین خواننده پاپ در ۱۰ سال اخیر شد اما زرشک زرین به امیر مقاره، خواننده گروه ماکان بند و آرش عدل پرور، خواننده موسیقی پاپ تعلق گرفت، این دو خواننده به تازگی برای نخستین تجربه در دو سریال نیز نقش آفرینی کرده اند.

همچنین خوانندگانی چون رضا بهرام، بابک جهانبخش، محمد علیزاده، احسان خواجه امیری، روزبه بمانی، رضا صادقی، محسن چاووشی، فریدون آسرایی، گرشا رضایی، سیروان خسروی، سینا حجازی و امیدحاجیلی در لیست محبوب ترین خوانندگان پاپ ۱۰ سال اخیر قرار گرفتند.

آلبوم هم نوا با عطار راهی بازار موسیقی شد

آلبوم هم نوا با عطار، عنوان یکی از تازه ترین آثار موسیقایی است که در روزهای گذشته به آهنگسازی نوید قزوینه و خوانندگی حسن اسدزاده در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

از بودن و سرودن، فال، سپند سوخته، آسمان من و مست مست از جمله آثار موسیقایی است که تاکنون از این آهنگساز پیش روی مخاطبان قرار گرفته است. همچنین کجایی، زلف دو تا، از الست، نقش تو، درد نهانی، پرده پندار، کجایی ساقیا، داغ محبت قطعاتی هستند که در این آلبوم گنجانده شده‌اند.

انتشار ۲ آلبوم از مجید انتظامی

در هفته ای که پشت سر گذاشتیم، محاکمه و زم هریر، عنوان دو آلبوم جدیدی است که در قالب آثار موسیقایی مجید انتظامی برای سریال ها و فیلم های سینمایی پیش روی مخاطبان قرار گرفت. طبق برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده، عمده فروش این آلبوم موسیقایی در بستر فضای مجازی انجام می شود و علاقه‌مندان برای خریداری این اثر موسیقایی می‌توانند به پلتفرم‌های دارای مجوز کشورمان مراجعه کنند.

دو آلبوم مجید انتظامی در راه بازار موسیقی و زرشک زرین سهم خوانندگان پاپ

آلبوم زم هریر مشتمل بر موسیقی‌های مجید انتظامی روی فیلم زمهریر به نویسندگی و کارگردانی علی رویین تن است؛ کارون، حرکت، رشادت، مزار، چرخش، مالیخولیا، امید، وحی، وداع آخر، ذهن آشفته، فریاد اعتراض، شعف، تعالی، کجا رفته‌ای، خسته دل، زم هریر و لب کارون عنوان آثاری است که در این آلبوم گنجانده شده‌اند.

اجرای شهرام ناظری در بزرگداشت مولانا

شهرام ناظری در چند روز گذشته به منظور بزرگداشت مولانا در شهر قونیه و بر سر مقبره این شاعر بزرگ حاضر شد و آواز خواند. فرید الهامی، نوازنده تنبور و آهنگساز در صفحه شخصی خود بخشی از اجرای شهرام ناظری را در شهر قونیه منتشر کرد.

الهامی در سال ۱۳۸۵ کار تمرین و ضبط دو اثر شاهنامه کُردی و شاهنامه فردوسی را آغاز کرد که با آهنگسازی وی و صدای شهرام ناظری اجرا شده است.

فرزند شجریان از پدر می گوید

رایان شجریان، فرزند مرحوم محمدرضا شجریان در مستند یاد ایام ساخته حسن سربخشیان از صدای پدر می گوید.

در بخش هایی از این مستند، رایان شجریان درباره آواز مرحوم شجریان اینطور می گوید که وقتی بابا می خواند، محو خواندن بابا می شوم.

رونمایی از موزیک ویدیوی فیلم آتابای

موزیک ویدیو آتابای با آهنگسازی حسین علیزاده همچنین صدای ثمین قربانی و پوریا اخواص رونمایی شد.

دو آلبوم مجید انتظامی در راه بازار موسیقی و زرشک زرین سهم خوانندگان پاپ

‏‎آتابای فیلمی ایرانی در ژانر درام عاشقانه به کارگردانی و تهیه‌کنندگی نیکی کریمی و نویسندگی هادی حجازی‌فر محصول سال ۱۳۹۸ است در این فیلم، جواد رضوی و سحر دولتشاهی نقش آفرینی کردند.

شب شدگان به بازار موسیقی رسید

وحید تاج، خواننده سنتی کشورمان در حساب کاربری اینستاگرام خود از انتشار قطعه موسیقی با عنوان شب شدگان خبر داد.

دو آلبوم مجید انتظامی در راه بازار موسیقی و زرشک زرین سهم خوانندگان پاپ

شاعر این اثر هوشنگ ابتهاج و آهنگساز هم آزاد میرزاپور است. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.