تولید محتوای رسانه‌ای موثر شخصیت سردار سلیمانی را ماندگار می‌کند

سیده سارا میرقاسمی همزمان با دومین سالگرد عروج ملکوتی سردار حاج قاسم سلیمانی در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا بر تولید محتوای فرهنگی فاخر برای ارائه تصویری واقعی و ماندگار از شهید حاج قاسم سلیمانی تاکید کرد و افزود: اگر تولید محتوای متنوع برای بسترهای رسانه‌ای مختلف بر اساس اصول علمی و تخصصی انجام شود، قطعا ویژگی‌های شخصیتی حاج قاسم سلیمانی در جامعه نهادینه می‌شود.
وی با تاکید بر رعایت تکنیک و اصول علمی در تولید انواع محتوای رسانه‌ای تصریح کرد: گاه برخی از محتواهای تولید شده برای بیان یک ارزش‌ به دلیل مطالعه ناکافی در نگارش خط داستانی و نادیده گرفته شدن اصول تخصصی در تولید، به ضد تبلیغ درباره آن ارزش خاص بدل شده و به جای تصویرسازی از ارزش مدنظر، تصویرزدایی می‌شود. 
میرقاسمی به رویداد تولید محتوای قهرمان من به عنوان نمونه اشاره و خاطرنشان کرد: اگر قهرمان من در انتخاب آثار رسیده به این نکات دقت کند، قطعا کودکان و نوجوانان کشورمان نیز می‌آموزند که در آینده در هر مقام و منسبی باید رفتاری متعهدانه در قبال جامعه داشته باشند. 
مدیر مسئول نشریه نقطه عطف ادامه داد: آشنایی کودکان و نوجوانان ما با ویژگی‌های شخصیتی و رفتاری حاج قاسم سلیمانی بهترین الگو برای تربیت و حیات انقلابی آنان است.
وی با بیان اینکه برگزاری رویداد قهرمان من می‌تواند در تقویت اعتماد مردم به مسئولین مفید و عاملی برای شکل‌گیری ارتباط موثر بین آنها باشد، افزود: با تبیین صحیح ویژگی‌های حاج قاسم سلیمانی کودکان و نوجوانان ما متوجه می‌شوند که نباید خطاکاری عده معدودی از مدیران را به جامعه مدیران کشور تعمیم دهند. 
وی شکل‌گیری ارتباط موثر بین مردم و مسئولین بر پایه شفافیت را از دیگر برکات برگزاری رویداد قهرمان من عنوان کرد و گفت: مسئولین باید باور کنند که با وجود شبکه‌های اجتماعی و تلفن‌های همراه هوشمند هیچ فردی توان پنهان کردن واقعیات را ندارد چرا که هر فرد یک خبرنگار است.
میرقاسمی برگزاری رویداد تولید محتوای قهرمان من به شرط دوری از سلایق شخصی و رعایت اصول تخصصی و تکنیکی را در تبدیل شدن حاج قاسم سلیمانی به یک شخصیت تاریخی ماندگار در بستر زمان موثر دانست.

رویداد قهرمان من به همت مجامع تخصصی فعالان دیجیتال کودک و نوجوان و ناشران دیجیتال اسلامی و حمایت مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی و با مشارکت معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، معاونت فضای مجازی صدا و سیما، سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، همراه اول، سازمان سراج، انارستان، موسسه فهم و خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار می‌شود.
علاقمندان به شرکت در این رویداد می‌توانند تا پایان روز ۱۳ دی ماه ۱۴۰۰ آثار خود را در سایت www.platzaar.ir بارگذاری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.