«گالو» بهترین فیلم جشنواره بین‌المللی بلک‌بورد هند شد

به گزارش خبرنگار سینمایی ایرنا، فیلم کوتاه گالو به نویسندگی اشکان شریعت و تهیه کنندگی و کارگردانی کسری تیرسحر درباره مردی روستایی است که به صورت اتفاقی تکه گوشتی را می‌یابد و پس از طبخ آن، متوجه مزه غریبی می شود. او در جست و جویی جنون آمیز به دنبال گوشت دیگری می‌ رود که مزه‌ای مشابه داشته باشد و این جست‌وجو سرآغاز زنجیرهای از فجایع می‌شود.

فیلم کوتاه گالو با بازی رامین یحیی زاده در نقش اسحاق و دنیا نصر در نقش ساره، منتخب و برنده جایزه بهترین فیلم جشنواره بین المللی بلک بورد هند Blackboard international film festival بود که در تاریخ ۳۱ دسامبر ۲۰۲۱ برگزار شد و تا ۲ ژانویه ۲۰۲۲ ادامه داشت.

رقابت در جشنواره فیلم جهانی شهر کن فرانسه World film festival cannes دیگر حضور این فیلم کوتاه در جشنواره‌های بین المللی است که در تاریخ ۱۶ ژانویه ۲۰۲۲ در کشور فرانسه برگزار می شود و تا ۲۲ ژانویه ادامه دارد.

از جمله عوامل این فیلم کوتاه می‌توان به تدوین رها واسعی، مدیر فیلمبرداری، کسری تیرسحر، مدیرتولید و سرمایه گذار، حسین سقازاده، برنامه‌ریز، کیمیا بختیاریان، طراح صحنه و لباس، یاسمین حریری، دستیار اول فیلمبردار، رضا امیری و عکاس، امیرپارسا بنی عامریان اشاره کرد.

کسری تیرسحر، آهنگساز، کارگردان، فیلمبردار و تهیه کننده ایرانی، دانش‌آموخته سینما در دانشگاه صدا و سیمای تهران با فیلم اتاق شماره ۱۳ فعالیت حرفه‌ای خود را آغاز کرد که در پس این فیلم نامزد سه جایزه و برنده سه جایزه دیگر شد.

وی همچنین داور ۲ جشنواره بین‌المللی بود و گالو دومین فیلم کوتاه این کارگردان جوان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.