تاج بهتر از هرکس می‌داند چه بلایی سر استقلال و پرسپولیس آورده است

محمد نصرتی در گفتگو. با خبرنگار مهر، درباره حذف قطعی استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا گفت: چیزی جز مایه تأسف نیست. آقایان هیچ پاسخی هم نمی‌دهند. وزیر ورزش که از جنس ورزش بود پس از حذف هم می‌گفت امیدوار به حضور دو تیم هستیم اما در عمل دیدیم که حرف‌هایش کارشناسی شده نبود و گویا او نمی‌دانست تصمیم AFC غیر قابل برگشت است.

مدافع پیشین تیم ملی ایران درباره اظهار نظر مهدی تاج رئیس پیشین فدراسیون فوتبال مبنی بر اینکه در دوران مدیریت وی مشکلات پرسپولیس و استقلال حل می‌شد و بدهی‌های بعدی باعث نبودن آنها در فصل جاری لیگ قهرمانان شد، تصریح کرد: آقای تاج خیلی کارها را انجام داد که نشان داد اتفاقاً هیچ کاری نکرده است. او در AFC بود و می‌توانست از کرسی خود استفاده کند اما خودش خیلی خوب می‌داند چه اشتباهات بزرگی کرده و لطمه‌های جبران ناپذیری زده که سال‌ها باید آن را تحمل کنیم. تاج خودش خوب می‌داند چه بلایی سر استقلال و پرسپولیس آورده است.

تاج بهتر از هرکس می‌داند چه بلایی سر استقلال و پرسپولیس آورده است

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره برد این تیم مقابل ذوب آهن اصفهان در یک هشتم جام حذفی فوتبال کشور افزود: روند پرسپولیس کاملاً رو به رشد است و این نشان از تفکر حرفه‌ای در رختکن این تیم دارد. زنجیره موفقیت پرسپولیس هنوز شکل نگرفته است. حلقه‌های موفقیت یک باشگاه از مدیریت شروع می‌شود که پرسپولیس ماه‌ها از داشتن آن بی بهره بود و به تازگی مدیرعامل خود را شناخته است.

او ادامه داد: واقعیت این است که پرسپولیس با وجود مشکلات خود خیلی خوب نتیجه گرفته است.. این تیم در فصل جاری اصلاً آرامش نداشت اما توانست خودش را در مسیر نتیجه‌گیری نگه دارد و پس از پنج قهرمانی متوالی همچنان برای کسب جام تلاش کند.

نصرتی درباره جدال سرخابی‌های پایتخت در بالای جدول گفت: پرسپولیس برای سبقت از استقلال به دو. مهاجم با کیفیت نیاز دارد. این تیم هافبک وسط خیلی خوب و دروازه‌بان مطمئن هم می‌خواهد. در صورتیکه لیست پرسپولیس تغییر نکند قطعاً برایش مشکل ساز می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.