کمیته فنی جای متخصصان است نه من/به ذوالفقارنسب گفتم در توجه نباشد

حسین کلانی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره حضور در مراسم بدرقه تیم ملی بانوان ایران و صحبت با رئیس فدراسیون برای حضور در کمیته فنی و توسعه گفت: در آن جلسه آقای عزیزی خادم باز هم با من صحبت کرد و گفت که حتماً در کمیته فنی باشم. همان جا به رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کردم به دلایل خاصی که دارم نمی‌توانم حضور فعالی در کمیته فنی داشته باشم. سن و سال من اجازه حضور فعال در این کمیته را نمی‌دهد.

پیشکسوت فوتبال ایران ادامه داد: من واقعاً کارشناس ویژه‌ای برای فوتبال ملی و باشگاهی نیستم که بخواهیم آنالیز جامع و کاملی درباره عملکرد آنها داشته باشم. این جایگاه باید برای متخصصان امور فنی باشد نه من که فقط کسوت دارم. من از لطف مجموعه فدراسیون و ادبیات بسیار ویژه‌ای که به کار بردند تشکر می‌کنم اما حضورم هیچ کمکی به فوتبال ملی نمی‌کند و از آنها عذرخواهی کردم.

وی درباره اظهار نظر مهدی تاج مبنی بر اینکه در دوران ریاست او مشکلی در زمینه حضور استقلال و پرسپولیس در آسیا وجود نداشته است گفت: من هرچه می گویم بابت اطلاعاتی است که از رسانه‌های محترم می‌گیرم و به همین خاطر در جایگاهی نیستم که قضاوت کنم. فقط سوالاتی دارم که چرا باید سال‌ها مشکلات ملی و باشگاهی سر جای خودش بماند. تاج در دوران ریاست خود نشان داد برای حل مشکل تلاش می‌کند اما چرا کار اساسی برای پایان دادن به این مشکلات رقم نخورد؟

کلانی درباره انتقادات از بیژن ذوالفقار نسب به دلیل بی اطلاعی از مشکلات باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: ذوالفقار نسب بی شک یکی از اشخاص با کلاس فوتبال ایران است. او واقعاً خدمات ارزشمندی به فوتبال ملی کرده است. ذوالفقار نسب هم مثل من اطلاعاتش را از اطرافیان می‌گیرد و باید به او وقت داد تا اطلاعات خود از پرسپولیس را به روز رسانی کند! من از او گلایه‌ای ندارم چون مشاور وزیر است و وزیر ورزش نیز مداوم می‌گفت که پیگیر ماجرا شویم.

پیشکسوت فوتبال ایران در پایان گفت: من او را کامل می‌شناسم. ذوالفقار نسب انسان شریفی است که دلسوزانه و مثل یک معلم رفتار می‌کند. به او مشورت دادم و خواستم تا خودش را در کانون توجهات قرار ندهد. باید در باشگاه مستقر شود و پس از اطلاع از مشکلات پاسخ‌های لازم را در این زمینه بدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.