ادامه اکران «تا ۱۰ بشمار» با حضور بازیگران و عوامل فیلم در سالن‌های نمایش

هنروتجربه: عوامل سازنده و بازیگران فیلم سینمایی «تا ۱۰ بشمار» از اول بهمن تا ۱۱ بهمن ماه در کنار مخاطبین این فیلم در سالن‌های نمایش این فیلم حضور خواهند داشت.

به گزارش سایت هنروتجربه به نقل از روابط عمومی و مشاور رسانه‌ای این پروژه، با ادامه اکران فیلم سینمایی «تا ۱۰ بشمار» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی فرید ولی‌زاه و نویسندگی کیانوش اسلامی، در سالن‌های نمایش این فیلم در گروه سینمایی «هنروتجربه»، کارگردان، عوامل سازنده و بازیگران این فیلم در کنار تماشاچیان و مخاطبان خود به تماشای این فیلم می‌نشینند.

حضور عوامل این فیلم برای تبادل نظر در کنار مخاطبان صرفا در سینماهای نمایش‌دهنده این فیلم در تهران و کرج خواهد بود.

این فیلم که در هفته‌های اخیر رتبه پرفروش‌ترین اثر را در میان فیلم‌های نمایش داده در گروه سینمایی «هنروتجربه» به‌دست آورده است، از یکم بهمن‌ ماه تا ۱۱ بهمن ماه با حضور بازیگران و عوامل سازنده اکران خواهد شد.

فرید ولی‌زاده کارگردان و تهیه‌کننده این فیلم عنوان کرد: «هدف از حضور عوامل و بازیگران این فیلم با توجه به کامنت‌های مثبت این فیلم تبادل نظر با مخاطبان این فیلم در کنار عوامل سازنده در خصوص شیوه ساخت خواهد بود و همچنین فروش حاصل از این ۱۰ روز فیلم به یکی از مراکزدرمانی بیماری‌های واگیردار در یکی از مناطق محروم اهدا خواهد شد.»

ولی‌زاده در ادامه اظهار کرد: «به‌خاطر شرایط فعلی، گروه و عوامل نمی‌تواند در سایر سینماهای کشور حضور پیدا کنند و اگر شرایطی ایجاد شود که برخی از سانس‌ها همزمان در تهران و یا کرج نمایش داده شود سعی خواهیم کرد بصورت آنلاین و از طریق مجازی این حضور را با مخاطبان سالن‌های سایر شهرها به اشتراک بگذاریم و از نظرات آنها را نیز در خصوص فیلم جویا شویم.»

وی در ادامه بیان کرد: «این فیلم به هرحال یک فیلم تجربی و خاص است و با توجه متن خوبی که دارد مخاطبان را جذب خواهد کرد.»

داستان «تا ۱۰ بشمار» روایت چند ساعت از زندگی زوجی با اختلاف سنی زیاد است که در مسیر‌ی با چالش گفتمان وارد ماراتنی مسابقه‌گونه تا شماره ۱۰ می‌شوند.

منوچهر زنده‌دل، غزال نظر، الناز باطنی، مانیا بابایی، بهرام حسینی، آرش یزدان و امیر نظر از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند. عوامل این فیلم عبارتند از طراح، تهیه‌کننده و کارگردان: فرید ولی‌زاده، نویسنده: کیانوش اسلامی، مدیر فیلمبرداری: حسین قلی‌پور، مدیر صدابرداری: مسعود حمیدیان، طراح صحنه و لباس: قاسم مربی، تدوین: سعادت بستام (TD)، آهنگساز: شهاب اکبری و جانشین تهیه و تولید: تبسم نعمتی. سعید گلزار مدیر روابط عمومی سینما و مشاور رسانه‌ای موسسه فوژان فیلم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.